Právě je pát bře 29, 2024 12:50 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Game engine/unwarp, co je na vine
PříspěvekNapsal: úte dub 21, 2009 6:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Robi sa mi taka divna vec...ked unwrapujem ako PROJECT FROM VIEW...
ked sa pozriem kolmo na objekt (num 1,3,7) a dam projekt from view, tak sa mi to pekne unwrapne, ale niektore face su CIERNE...preco? v un image ked kliknem na taky "pokazeny face", tak je normalne pekne rozlozeny medzi ostatnymi...kombinujem to s nanesenim textury v ramci materialu a davam ze UV...toto sa spravi SPECIALNE ked to robim z pohladu num 1,3,7...ked to robim rucne, face to face ukladam vedla seba, je to dlhavejsie, ale takyto bug sa neobjavuje...existuje nejake riesenie?
myslim ze nie je na vine game engine, kedze sa to tak zobrazuje aj mimo neho...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 10:46 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Nikto nic nevie? hm...fajn...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 11:05 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Řekl bych, že je to tím, že kombinací snapnutých pohledů a nanesených textur se některé fasy, které nejsou v momentálním pohledu prostě jen pokrejou základní barvou texturý - černou...

Lepší je udělat normální unwrap...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 4:36 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ale vzdy ked dam hocico ine okrem projekt from view, face su divne, pokrutene, nesumerne...naposledy som dal cube projection (cube vo mne evokovalo kocku, prekvapivo :D) a dalsiu pol hodinu som stravil vyrovnavanim loopov v UV editore a robenim pomerov edgov (aby textura na niektorych facoch nebola roztiahnuta, alebo splostena)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 7:11 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Nikdy jsem netvrdil že unwrapování je jednoduchý - je jednoduchý je u základních primitiv...

Základem jsou dobře provedené švy...a aby následně mapovaná textura dobře seděla na unwrapnuté síti, tak k tomu slouží uv test grid...

jinak si můžeš ještě pomoct pinama...

Btw: uv/image editor má spousty nástrojů k tomu, aby unwrapováná textura nebyla pokroucená...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 7:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
svy...heh, take som doteraz moc nepouzival, prave preto, lebo to robim face to face...tato chyba na ktoru som sa stazoval mi prisla az teraz v novom blenderi...skusim este stiahnut novy blender 249...uvidime...co s tym bude


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz