blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
yafray sklo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6717 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned dub 26, 2009 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no musis si kuknut par tutorialov, a musis nastavit asi vacsi depth... inac ja s yafrayom moc skusenosti nemam ja som na Internal a V-Ray |
Autor: | Sunshaftstudios [ pon dub 27, 2009 9:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co keby som ti poslal .blend s jednoduchou scenou so sklom? |
Autor: | Antharon [ pát kvě 01, 2009 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moja skúsenosť so sklom v yafe je asi taká, že zapnúž sklo z menu v raymirr, znížiť trocha mirror a aby to fungovalo (caustika), tak potrebuješ enormný depth a okrem toho zdroj fotónov, čiže photon light alebo photon GI |
Autor: | Ragnos [ sob kvě 02, 2009 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak postni ten .blend at se ti na to podivame |
Autor: | Antharon [ sob kvě 02, 2009 5:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už mi to je jasné, máš tam na jedničke Cdepth, a prave ta urcuje vnutorne odrazy v objektoch, a preco máš omg vypnutý raytracing?! |
Autor: | Landork [ stř čer 24, 2009 8:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
kubis28 píše: hmmm zkousel jsem ten cdepth zmenit ale nic to nedela...rey mam samozrejme zapnuty ...zkousel sem i obycejnou sklenici vyrenderovat ale vypada to blbe vubec jak sklo....kdyztak ji sem hodim a jesli muzete tak se prosim mrknete na to ![]() Máš tam moc velký lom světla,nastav zhruba na IOR 1.02 |
Autor: | Antharon [ čtv čer 25, 2009 6:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
sklo má IOR 1,52 |
Autor: | Landork [ sob čer 27, 2009 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
Antharon píše: sklo má IOR 1,52 Nevím jak komu, ale mě u renderu yafray to dělá moc velký lom že přes sklo té skleničky není skoro vidět.Když ale nastavím kolem 1.02 tak už to vypadá jako sklenice ![]() Zjistil jsem že hodnota 1.52 pro sklo platí jen v interním renderu,pro yafray musí být hodnota podstatně menší. |
Autor: | Genom [ sob čer 27, 2009 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
Pak je teoreticky chyba v yafrayovi, protože IOR pro sklo je 1.52, což je dáno fyzikálně...takhle to má fungovat pro všechny rendery, né jen pro interní... |
Autor: | Antharon [ sob čer 27, 2009 6:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: yafray sklo |
alebo má kolega obrátené normály na vnútornej strane :) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |