blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
objekty po křivce http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6714 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lokhorn [ úte dub 21, 2009 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | objekty po křivce |
zdravim, neví někdo jak na křivku rovnoměrně rozmístit mesh objekty? |
Autor: | vklidu [ stř kvě 27, 2009 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pouzij funkci DUPLIFRAMES - Staci vlozit krivku (Bezier nebo Path). - Oznacit objekt pak oznacit krivku stisknout Ctrl+P (Parent) typ Follow Path. - U objektu aktivovat Dupliframes (pod F7) U Bezier krivky urcuje pocet duplikaci hodnota "PathLen" (pod F9) . U Path je pocet duplikaci definovany v IPO editoru Path - Speed (y = 1, x=pocet duplikaci). Pro obe krivky plati, ze pokud neni nastavene IPO Speed definuje duplikovani PathLen. Vice napr. na http://download.blender.org/documentati ... 22s03.html |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |