blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

objekty po křivce
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6714
Stránka 11

Autor:  lokhorn [ úte dub 21, 2009 9:03 pm ]
Předmět příspěvku:  objekty po křivce

zdravim, neví někdo jak na křivku rovnoměrně rozmístit mesh objekty?

Autor:  vklidu [ stř kvě 27, 2009 2:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pouzij funkci DUPLIFRAMES
- Staci vlozit krivku (Bezier nebo Path).
- Oznacit objekt pak oznacit krivku stisknout Ctrl+P (Parent) typ Follow Path.
- U objektu aktivovat Dupliframes (pod F7)

U Bezier krivky urcuje pocet duplikaci hodnota "PathLen" (pod F9) .
U Path je pocet duplikaci definovany v IPO editoru Path - Speed (y = 1, x=pocet duplikaci).

Pro obe krivky plati, ze pokud neni nastavene IPO Speed definuje duplikovani PathLen.

Vice napr. na http://download.blender.org/documentati ... 22s03.html

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/