blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Game engine/unwarp, co je na vine
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6712
Stránka 11

Autor:  Kapo [ úte dub 21, 2009 6:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Game engine/unwarp, co je na vine

Robi sa mi taka divna vec...ked unwrapujem ako PROJECT FROM VIEW...
ked sa pozriem kolmo na objekt (num 1,3,7) a dam projekt from view, tak sa mi to pekne unwrapne, ale niektore face su CIERNE...preco? v un image ked kliknem na taky "pokazeny face", tak je normalne pekne rozlozeny medzi ostatnymi...kombinujem to s nanesenim textury v ramci materialu a davam ze UV...toto sa spravi SPECIALNE ked to robim z pohladu num 1,3,7...ked to robim rucne, face to face ukladam vedla seba, je to dlhavejsie, ale takyto bug sa neobjavuje...existuje nejake riesenie?
myslim ze nie je na vine game engine, kedze sa to tak zobrazuje aj mimo neho...

Autor:  Kapo [ pon dub 27, 2009 10:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nikto nic nevie? hm...fajn...

Autor:  Genom [ pon dub 27, 2009 11:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Řekl bych, že je to tím, že kombinací snapnutých pohledů a nanesených textur se některé fasy, které nejsou v momentálním pohledu prostě jen pokrejou základní barvou texturý - černou...

Lepší je udělat normální unwrap...

Autor:  Kapo [ úte dub 28, 2009 4:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale vzdy ked dam hocico ine okrem projekt from view, face su divne, pokrutene, nesumerne...naposledy som dal cube projection (cube vo mne evokovalo kocku, prekvapivo :D) a dalsiu pol hodinu som stravil vyrovnavanim loopov v UV editore a robenim pomerov edgov (aby textura na niektorych facoch nebola roztiahnuta, alebo splostena)

Autor:  Genom [ úte dub 28, 2009 7:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nikdy jsem netvrdil že unwrapování je jednoduchý - je jednoduchý je u základních primitiv...

Základem jsou dobře provedené švy...a aby následně mapovaná textura dobře seděla na unwrapnuté síti, tak k tomu slouží uv test grid...

jinak si můžeš ještě pomoct pinama...

Btw: uv/image editor má spousty nástrojů k tomu, aby unwrapováná textura nebyla pokroucená...

Autor:  Kapo [ úte dub 28, 2009 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

svy...heh, take som doteraz moc nepouzival, prave preto, lebo to robim face to face...tato chyba na ktoru som sa stazoval mi prisla az teraz v novom blenderi...skusim este stiahnut novy blender 249...uvidime...co s tym bude

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/