blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
HDR mapy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6694 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ čtv dub 16, 2009 2:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | HDR mapy |
Ahojte. Ako spravne nastavit HDR mapu do pozadia? A da sa HDR mapa nastavit aj tak aby ju bolo vidno len v odrazoch objektov ale nie v pozadi? |
Autor: | Antharon [ čtv dub 16, 2009 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dáš za scénu shadeles pláň a nastavíš jej napríklad čiernu farbu |
Autor: | Siso [ pát dub 17, 2009 10:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja myslim ze ak mam HDR mapu. Subor *.HDR, tak ze ako ju mam presne nastavit do pozadia? je tam tych nastaveni hodne dost tak som myslel ze niekto kto to ma uz v malicku napise, tuk, tuk, pif, paf, puf a je to. ) |
Autor: | Antharon [ pát dub 17, 2009 11:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, tak vezmeš mapu, dáš si ju ako textúru worldu, potom sa prepneš do world a nastavíš textúru na hori no a potom ju buď necháš ako je, alebo ju dáš ako paper (čiže bude celá tvoriť pozadie) poprípade ešte je dôležité nastaviť input ak máš klasickú 360°panorámu nastavuje sa to na tube a ofset na 1 ak to je také to vyduté (rybie oko, alebo fotka mirrorballu), nastavuje sa to ako angular map no a potom tie úplne najkvalitnejšie mapy sú strašne divné a tie potom fungujú ako sphere |
Autor: | Siso [ pát dub 17, 2009 11:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
to som myslel. Diky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |