blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

HDR mapy
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6694
Stránka 11

Autor:  Siso [ čtv dub 16, 2009 2:53 pm ]
Předmět příspěvku:  HDR mapy

Ahojte.
Ako spravne nastavit HDR mapu do pozadia? A da sa HDR mapa nastavit aj tak aby ju bolo vidno len v odrazoch objektov ale nie v pozadi?

Autor:  Antharon [ čtv dub 16, 2009 3:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

dáš za scénu shadeles pláň a nastavíš jej napríklad čiernu farbu

Autor:  Siso [ pát dub 17, 2009 10:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Ja myslim ze ak mam HDR mapu. Subor *.HDR, tak ze ako ju mam presne nastavit do pozadia? je tam tych nastaveni hodne dost tak som myslel ze niekto kto to ma uz v malicku napise, tuk, tuk, pif, paf, puf a je to. :))

Autor:  Antharon [ pát dub 17, 2009 11:04 am ]
Předmět příspěvku: 

mno, tak vezmeš mapu, dáš si ju ako textúru worldu, potom sa prepneš do world a nastavíš textúru na hori no a potom ju buď necháš ako je, alebo ju dáš ako paper (čiže bude celá tvoriť pozadie)
poprípade ešte je dôležité nastaviť input
ak máš klasickú 360°panorámu nastavuje sa to na tube a ofset na 1
ak to je také to vyduté (rybie oko, alebo fotka mirrorballu), nastavuje sa to ako angular map
no a potom tie úplne najkvalitnejšie mapy sú strašne divné a tie potom fungujú ako sphere

Autor:  Siso [ pát dub 17, 2009 11:16 am ]
Předmět příspěvku: 

to som myslel. Diky. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/