blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
zarovnani http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6682 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Merak [ sob dub 11, 2009 12:57 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | zarovnani | ||
Chtěl bych se zeptat jestli se takto rozhazené facy různé velikosti daji srovnat, aby všehny byli stejně široké
|
Autor: | Genom [ sob dub 11, 2009 1:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano dají... Sice je to pracné, ale o žádném jiném způsobu zatím nevím... Otevři si Transform panel N...Jsou tam tři položky Median X, Y, Z... Podle toho v jaké rovině budeš chtít facy zarovnávat, budeš muset editivat Median... Přepni se do edge modu, bude se to líp editovat...poté klikni na jednu nejkrajnější hranu a podle toho zjistíš umístění dané hran v prostoru - tenhle údaj se ti objeví u nějaké osy v položce Median...poté klikni na druhou hranu pro zjištění druhého údaje... Pokud budou údaje v Medianu v rozmezí např. -1000 - +1000 a budeš mít mezi krajníma hranama např. 5 hran, které bys potřeboval rovnoměrně zarovnat, stačí hodnoty hran v Medianu zeditovat po 0.333... Druhou možností je postupně označovat hrany a pak dát X->Edge Loop...tím se vymažou všechny hrany (loopy) uvnitř plochy (plane)... Samotnou plochu (plane) pak stačí jen rozsekat přes Loop Cut (kolečkem myši se určí kolikrát se má plocha rozřezat 1-?) Hrany po Loop Cutu pak budou rovnoměrně rozloženy po celé ploše... |
Autor: | Merak [ ned dub 12, 2009 12:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
možná je nejlepší dělat to přes array a pohrat si s extrude |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |