blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

zarovnani
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6682
Stránka 11

Autor:  Merak [ sob dub 11, 2009 12:57 pm ]
Předmět příspěvku:  zarovnani

Chtěl bych se zeptat jestli se takto rozhazené facy různé velikosti daji srovnat, aby všehny byli stejně široké

Přílohy:
face.png
face.png [ 11.7 KiB | Zobrazeno 264 krát ]

Autor:  Genom [ sob dub 11, 2009 1:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ano dají...

Sice je to pracné, ale o žádném jiném způsobu zatím nevím...

Otevři si Transform panel N...Jsou tam tři položky Median X, Y, Z...
Podle toho v jaké rovině budeš chtít facy zarovnávat, budeš muset editivat Median...

Přepni se do edge modu, bude se to líp editovat...poté klikni na jednu nejkrajnější hranu a podle toho zjistíš umístění dané hran v prostoru - tenhle údaj se ti objeví u nějaké osy v položce Median...poté klikni na druhou hranu pro zjištění druhého údaje...

Pokud budou údaje v Medianu v rozmezí např. -1000 - +1000 a budeš mít mezi krajníma hranama např. 5 hran, které bys potřeboval rovnoměrně zarovnat, stačí hodnoty hran v Medianu zeditovat po 0.333...



Druhou možností je postupně označovat hrany a pak dát X->Edge Loop...tím se vymažou všechny hrany (loopy) uvnitř plochy (plane)...
Samotnou plochu (plane) pak stačí jen rozsekat přes Loop Cut (kolečkem myši se určí kolikrát se má plocha rozřezat 1-?)
Hrany po Loop Cutu pak budou rovnoměrně rozloženy po celé ploše...

Autor:  Merak [ ned dub 12, 2009 12:09 am ]
Předmět příspěvku: 

možná je nejlepší dělat to přes array a pohrat si s extrude

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/