blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
NODE - Front/Back http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6679 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ čtv dub 09, 2009 1:16 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | NODE - Front/Back | |||
Kdyz pouzivam material NODE Front/Back musim nelogicky otacet strany. 1. Back 2. Front Ma to nejaky skryty vyznam? Nebo delam chybu? Muzu taky otocit normaly dovnitr (Ctrl+Shift+N). Ale to dava jeste mene smysl. (Nehlede k tomu, ze u objektu typu Plane (napr. jako oboustranne potisteny papir) bych musel Face posunout mimo osu Z jinak se normaly neotoci. A mit mimo stred plane je uplne mimo.) Dekuji je to jen malickost, ale proc se prokousavat takovymi . . . Casto mam dost co delat, abych pri nastaveni materialu zjistil proc neni textura natocena tak jak by mela Tak proc mit dalsi maouci prvek.
|
Autor: | Genom [ sob dub 11, 2009 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím přesně, čeho jsi chtěl dosáhnout, nicméně ty nody fungují správně... Node Mix slouží k míchání dvou složek vstupních dat - materiálu Defaultně je jeho hodnota nastavena na 0.50, což rovnoměrně promísí složky Color1 a Color2. Nastavením fac na 0.00, bude výstupem Color1 a nastavením na 1.00 to bude zas Color2. Položka Front/Bact z nodu Geometry udělá jen to, že tyto složky prohodí, čili prioritní složkou už nebude Color1, ale Color2. |
Autor: | vklidu [ úte dub 14, 2009 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jde mi jen o to, ze mi prijde prirozene mit 1. Front 2. Back diky |
Autor: | Forseti [ stř dub 15, 2009 1:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jsi neslyšel o egyptské pásové perspektivě? co je níže, to je více vepředu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |