blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6629
Stránka 11

Autor:  CélineDionFanPetr [ úte bře 24, 2009 5:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006

Zdravim mám dotaz jak byste udělali v blenderu takovehle moře?
Já umim zatim akorat tohle ale je nerealisticke:( pomocte prosim:)

Přílohy:
titanic ship simulator.jpg
titanic ship simulator.jpg [ 92.05 KiB | Zobrazeno 946 krát ]
TITANIC a CARPATHIA.jpg
TITANIC a CARPATHIA.jpg [ 175.02 KiB | Zobrazeno 945 krát ]

Autor:  kogys [ čtv bře 26, 2009 8:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

To první je fakt divný ale to druhý se mi líbí.(Zatím tomu moc nerozumím)
ale už od pohledu to splývá

edit:Aha to první je tvoje a to druhy z té hry jo ?
:oops:

Autor:  CélineDionFanPetr [ čtv bře 26, 2009 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jj proto jsem sem napsal :) protže bych chtěl aby to vypadalo aspo na podobne jako v Ship Simulatoru:)

Autor:  Forseti [ čtv bře 26, 2009 9:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

1. najdi si nějaký tutorial na tvorbu vody (vodní hladiny)
2. toho co je kolem té lodi (ta rozčeřená voda) by šlo dosáhnout 2 způsoby
    horší - nakreslit to jako texturu a napapovat kolem té lodi
    lepší - částečně vymodelovat, doplnit partiklama a vhoně otexturovat

Autor:  Sunshaftstudios [ pát dub 03, 2009 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja by som doporucoval dat tam plane s mirrorom, a gloss by som zapol, a dal este aj normal mapu s texturou clouds

Autor:  CélineDionFanPetr [ stř zář 22, 2010 5:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006

Hojte co říkate na tuhle vodu?
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  boogie [ stř zář 22, 2010 8:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006

Jo ten spodní obr. je moc pěknej . A voda je dost dobrá, možná by to chtělo přidat nějaké vlnění.

Autor:  Juricaj [ pon zář 27, 2010 10:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006

No je třeba si s tím vyhrát, zkus na čtverec hodit subdivide multi fractal, pak nějaký ten subsurf, set smooth a donastavit lesk, mirror, průhlednost, uv textura by taky bodla.

Autor:  CélineDionFanPetr [ pon zář 27, 2010 11:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Moře v Blenderu podle Ship Simulator 2006

UV TEXTURU vody? :) jako podvrstvu materialu ?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/