blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zkuk http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6626 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Houska [ pon bře 23, 2009 8:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zkuk |
Prosim vás,potřeboval bysem poradit s exportem zvuku v Blenderu. Mám sekvenci i se zvukem, ale nevim, jak to vyrenderovat, aby tam ten zvuk zůstal. Díky |
Autor: | Forseti [ úte bře 24, 2009 2:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky mě to zajímalo tak jak jsem to viděl tak jsem začal pátrat a našel jsem to na wiki.blender.org. v tlačítkovém okně dáš F10 to tě hodí do nastavení rendru a úplně navrchu (jak je jakokdyby hlavní menu tlačítkového okna, tam kde jsou tlačítka Panels, Logic, Script, ...) skoro úplně vpravo je tlačítko Sound block buttons > pak tam je kolonka Sequencer > a dole tlačítko MIXDOWN > a to ti vyplivne zvuk ze sequenceru > pak to v nějakém softu spojíš dohromady s vyrendrovanou animací btw určitě zamýšlíš nějakou animačku, tak potom pošli vzorek |
Autor: | jucas [ úte bře 24, 2009 3:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Video ze sequenceru je možné renderovat přímo s audiem. - Je potřeba nastavit výstupní formát rendereru FFMPEG, objeví se další nastavení (záložky). - v záložce video zvolit formát schopný uchovávat zvuk (dv, kontejnery- např, avi). - v záložce audio zapnout "multiplex audio" - v sound block buttons - záložka sequencer je možné doladit podrobnosti - problémy se synchronizací AV může vyřešit sync, je možné nastavit celk. zisk a zapnout zvuk během pohybu kurzoru v seq. (scrub) - pokud není při střihu (scrub, play) zvuk slyšet, je potřeba v nastavení "User preferences" vypnout zvuk. systém gameblenderu "System and OpenGL -> disable game sound". - pokud má být zvuk slyšet i během přehrávání v sequenceru, je nutné používat alt-a, ne ikonu play v okně timeline, v náhledu po renderu zvuk asi slyšet nebude, ale ve výsledném videosouboru Mimochodem, "funkce play" je dobrá ukázka problematického kódu, který by mohl být vyřešen debordelizací kódu prováděnou v rámci verze 2.5. Je implementovaná vícekrát (pro animaci 3D okna, sequenceru ...), a není moc navzájem kompatibilní. Podobně i audiosystém (sequencer x gameblender) nebo některé funkce štětce pro jednotlivé kreslící režimy. |
Autor: | Houska [ úte bře 24, 2009 9:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Forseti píše: Taky mě to zajímalo tak jak jsem to viděl tak jsem začal pátrat a našel jsem to na wiki.blender.org.
v tlačítkovém okně dáš F10 to tě hodí do nastavení rendru a úplně navrchu (jak je jakokdyby hlavní menu tlačítkového okna, tam kde jsou tlačítka Panels, Logic, Script, ...) skoro úplně vpravo je tlačítko Sound block buttons > pak tam je kolonka Sequencer > a dole tlačítko MIXDOWN > a to ti vyplivne zvuk ze sequenceru > pak to v nějakém softu spojíš dohromady s vyrendrovanou animací btw určitě zamýšlíš nějakou animačku, tak potom pošli vzorek Díky za všechny rady No animačka to tak úplně nebude, ale s kámošema se účastníme soutěže dokumentárních filmů "bojovníci proti totalitě pohledem děťí", tak to stříhám v Blenderu, páč mám s jinejma free programama potíže - ale hlavní potíž filmu je ve zvuku, páč sme to natáčely ve Slavii a byl tam hroznej hluk, takže kámoš to něják odhlučuje a já pro jistotu píšu titulky Ukázka úvodních titulků (blender): http://houska.czweb.org/0001_0106.avi |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |