blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
horizont http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6623 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Landork [ sob bře 21, 2009 9:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | horizont |
Potřebuji poradit.Zatím jsem nepřišel na to, jak se v Blenderu dělá horizont,mám na mysli zemi končící v nedohlednu. Nevím ani pod čím to hledat..Za každou radu děkuji |
Autor: | Ragnos [ sob bře 21, 2009 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli myslíš plane končící v nedohlednu tak to se dělá přes circle vyextrudovanou do dálky jako horizont trebas na 64 segmentu kruznice na ni jeste treba subsurf. a jestli myslis studioshot tak na nej pres circle vyextrudovany dostrany trosku nahoru nebo jestli myslis neco jineho tak to lip konkretizuj pls |
Autor: | Landork [ sob bře 21, 2009 10:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ragnos píše: jestli myslíš plane končící v nedohlednu tak to se dělá přes circle vyextrudovanou do dálky jako horizont trebas na 64 segmentu kruznice na ni jeste treba subsurf.
a jestli myslis studioshot tak na nej pres circle vyextrudovany dostrany trosku nahoru nebo jestli myslis neco jineho tak to lip konkretizuj pls přesně to myslím,plane do nekonečna,vyzkouším to.Dřív v Cinema4D jsem tohle nemusel řešit protože tam na to je přímo objekt země a v Blenderu jsem nevěděl jak na to.Dík |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |