blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

prevod plane s displaced texturou na objekt k dalsim upravam
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6595
Stránka 11

Autor:  kaucukovnik [ ned bře 15, 2009 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  prevod plane s displaced texturou na objekt k dalsim upravam

Ahojte. Mam vlastne jakoby pisek a objekt na nem stojici. Samozrejme to vypada blbe protoze objekt neni zaboreny v pisku. Jde objekt s displace texturou prevest na mesh abych mohl udelat rucne prostor pro diry na nohy? Snad obrazek napovi.

Obrázek

Autor:  Pitris [ ned bře 15, 2009 1:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co třeba u displace modifieru použit "Apply"? :wink:

Autor:  Kapo [ ned bře 15, 2009 1:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale ked sa nebojis mat tam viac poly, daj tam este subsurf, aj tak su tam na tom piesku ostre vybezky...

Autor:  kaucukovnik [ ned bře 15, 2009 2:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ha, diky. Ja de....l sem si nevsiml ze je displae mod i v tech modifierech a mel sem to jen nastavane na material sekci (F5)
A subsurf tam je taky. Zkusim. diky.

Autor:  kaucukovnik [ stř bře 18, 2009 11:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Diky za rady. Zkusil sem to konecne a toto z toho vypadlo. Ted to jeste doupravit at nelevituje...
Obrázek

Autor:  Genom [ stř bře 18, 2009 11:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

kaucukovnik: a nebylo by rychlejší, nebo praktičtější nakreslit displace mapu?

Výsledek by pak mohl vypadat např. takhle...

Přílohy:
displ.jpg
displ.jpg [ 23.64 KiB | Zobrazeno 299 krát ]

Autor:  kaucukovnik [ čtv bře 19, 2009 4:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmmmm, to by mozna bylo... :) ale byl by to na me neobvykle inteligentni napad....
Du si zjistit jak to funguje.

Autor:  Genom [ čtv bře 19, 2009 5:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tady je ukázkovej .blend ...není to nic složitýho...

Přílohy:
displacement_test.zip [157.39 KiB]
22 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/