blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Žlutá Normal mapa http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6594 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | maraCZ [ ned bře 15, 2009 10:35 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Žlutá Normal mapa | ||
snažil jsem se vygenerovat normal mapu z high poly modelu, ale objevily se mi tam takové zvláštní chyby - místo aby ta mapa byla modrá, v některých místech je žlutá Zkoušel jsem přepočítat normály i odstranit doubles, ale bez úspěchu. Nevíte někdo, co s tim? EDIT: Tak jsem zkoušel, co se dalo a mimo jiné jsem odstranil všechny materiály, které low poly mesh měl, a pak už to šlo téměř v pohodě. Stejně mi ale není jasné, jak může materiál ovlivnit počítání normal mapy. Jenom mě tak napadá, že se do výpočtu normal mapy možná zahrnuje i normal mapa, kterou objekt již má...
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |