blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Žlutá Normal mapa
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6594
Stránka 11

Autor:  maraCZ [ ned bře 15, 2009 10:35 am ]
Předmět příspěvku:  Žlutá Normal mapa

snažil jsem se vygenerovat normal mapu z high poly modelu, ale objevily se mi tam takové zvláštní chyby - místo aby ta mapa byla modrá, v některých místech je žlutá :!: Zkoušel jsem přepočítat normály i odstranit doubles, ale bez úspěchu. Nevíte někdo, co s tim?

EDIT: Tak jsem zkoušel, co se dalo a mimo jiné jsem odstranil všechny materiály, které low poly mesh měl, a pak už to šlo téměř v pohodě. Stejně mi ale není jasné, jak může materiál ovlivnit počítání normal mapy. Jenom mě tak napadá, že se do výpočtu normal mapy možná zahrnuje i normal mapa, kterou objekt již má...

Přílohy:
NormalMap.jpg
NormalMap.jpg [ 17.5 KiB | Zobrazeno 994 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/