blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problém s normály http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6575 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lokhorn [ stř bře 11, 2009 9:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | problém s normály |
Potřebuju aby sem měl normály kolmo k facu, ale misto toho to jde jen jednim smerem. Radši přikládam obrázek, jestli víte co s tim prosim poraďte |
Autor: | Genom [ stř bře 11, 2009 9:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ctrl+N nepomohlo? |
Autor: | lokhorn [ stř bře 11, 2009 9:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ne ctrl+N na to nestačí |
Autor: | Pitris [ stř bře 11, 2009 9:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je zajímavé. Postni blend file. Kouknu se na to. |
Autor: | lokhorn [ stř bře 11, 2009 10:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady je blend http://www.edisk.cz/stahni/11909/kolo.b ... .84KB.html |
Autor: | maraCZ [ stř bře 11, 2009 10:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to způsobeno tím, žes docela hodně měnil velikosti v edit modu a v object modu (asi). Jelikož se očividně normály deformují podle objektu, který byl v tvém případě extrémně protáhlý v jedné ose (koukni se do transform properties -N-). Dá se to snadno opravit pomocí CTRL -A a pak Scale to OB data... |
Autor: | lokhorn [ stř bře 11, 2009 10:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo už to funguje, diky za odpověď |
Autor: | Pitris [ stř bře 11, 2009 10:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ píše: Je to způsobeno tím, žes docela hodně měnil velikosti v edit modu a v object modu (asi). Jelikož se očividně normály deformují podle objektu, který byl v tvém případě extrémně protáhlý v jedné ose (koukni se do transform properties -N-). To mě nenapadlo.
Dá se to snadno opravit pomocí CTRL -A a pak Scale to OB data... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |