blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

problém s normály
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6575
Stránka 11

Autor:  lokhorn [ stř bře 11, 2009 9:24 pm ]
Předmět příspěvku:  problém s normály

Potřebuju aby sem měl normály kolmo k facu, ale misto toho to jde jen jednim smerem. Radši přikládam obrázek, jestli víte co s tim prosim poraďte

Obrázek

Autor:  Genom [ stř bře 11, 2009 9:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ctrl+N nepomohlo?

Autor:  lokhorn [ stř bře 11, 2009 9:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

ne ctrl+N na to nestačí

Autor:  Pitris [ stř bře 11, 2009 9:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je zajímavé. Postni blend file. Kouknu se na to.

Autor:  lokhorn [ stř bře 11, 2009 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady je blend
http://www.edisk.cz/stahni/11909/kolo.b ... .84KB.html

Autor:  maraCZ [ stř bře 11, 2009 10:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to způsobeno tím, žes docela hodně měnil velikosti v edit modu a v object modu (asi). Jelikož se očividně normály deformují podle objektu, který byl v tvém případě extrémně protáhlý v jedné ose (koukni se do transform properties -N-).
Dá se to snadno opravit pomocí CTRL -A a pak Scale to OB data...

Autor:  lokhorn [ stř bře 11, 2009 10:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo už to funguje, diky za odpověď

Autor:  Pitris [ stř bře 11, 2009 10:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

maraCZ píše:
Je to způsobeno tím, žes docela hodně měnil velikosti v edit modu a v object modu (asi). Jelikož se očividně normály deformují podle objektu, který byl v tvém případě extrémně protáhlý v jedné ose (koukni se do transform properties -N-).
Dá se to snadno opravit pomocí CTRL -A a pak Scale to OB data...
:thumbsup: To mě nenapadlo.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/