Právě je sob lis 02, 2024 12:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: OSA u lightmap
PříspěvekNapsal: pát úno 20, 2009 9:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zdravim,
jde nejak zapnout oversampling pri renderovani lightmap? (Bake - full render) V zakladu to dela nepekne hrbate stiny.
Diky,
frca


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 9:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zkusim to tu ozivit screenshotem ilustrujicim problem. Urcite by to vypadalo lip, kdyby byly okraje stinu trochu rozblurovane treba pomoci OSA a ne tak zubate. Jsou nejake signaly, ze by se do Blenderu tuto featuru chystali dodelat?


Přílohy:
Poznámka: Screenshot z C++ OpenGL aplikace, ktera zobrazuje vyexportovanou scenu z blenderu i s lightmapou.
lightmap.png
lightmap.png [ 33.96 KiB | Zobrazeno 248 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 12, 2009 11:03 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
asi nejjednodušší bude vyrenderovat tu mapu větší, než chceš a pak ji např. v Gimpu zmenši. To ti docela dobře nahradí over sampling, ale je s tim trocha práce navíc. Další možnost je tu texturu malinko rozostřit a pak trochu zaostřit...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz