blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

problem s decimatorem
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6560
Stránka 11

Autor:  ppk [ čtv bře 05, 2009 2:04 pm ]
Předmět příspěvku:  problem s decimatorem

nefunguje mi to pise to viz obrazek

Přílohy:
decimatechyba.jpg
decimatechyba.jpg [ 14.46 KiB | Zobrazeno 1252 krát ]

Autor:  Antharon [ čtv bře 05, 2009 2:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

pretože to pracuje len s manifoldami. manifoldy su telesa, musia byt cele obalene planaminapriklad kocka je manifold, ale ak zmazeme jeden face uz prestava splnovat podmienky (je otvorena). V podstate vacsinou sa pracuje s tzv 2-manifoldami, co znamena ze ku kazdej hrane mas prapadene prave dve plane. to zaisti, ze objekt je uzavrety

Autor:  maraCZ [ čtv bře 05, 2009 8:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

kamos tohle taky jednou řešil a nakonec si někde stáhnul script, kterej dokázal upravit mesh, aby byl manifold...

Autor:  ppk [ pát bře 06, 2009 10:23 am ]
Předmět příspěvku: 

maracz: ten skript by se mohl hodit ja totiy dost veci modeluju po castech a pak je spojuju kdyz potrebuju low poly verzi to by to mohlo byt tim...

edit: tak uz sem ten script taky nasel... http://www.ualberta.ca/~cwant/blender/python :wink:

Autor:  maraCZ [ pát bře 06, 2009 10:42 am ]
Předmět příspěvku: 

podle mého ale není příliš vhodné decimate používat, protože ta síť pak vypadá dost zvláštně. Ber to spíš jako nouzové řešení, než jako standartní postup...

Autor:  jucas [ sob bře 07, 2009 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

mesh->script->poly reducer
by měl fungovat i na otevřené.

Autor:  ppk [ pon bře 09, 2009 3:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

a taky fungoval... :D dik

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/