blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problem s decimatorem http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6560 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ppk [ čtv bře 05, 2009 2:04 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | problem s decimatorem | ||
nefunguje mi to pise to viz obrazek
|
Autor: | Antharon [ čtv bře 05, 2009 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pretože to pracuje len s manifoldami. manifoldy su telesa, musia byt cele obalene planaminapriklad kocka je manifold, ale ak zmazeme jeden face uz prestava splnovat podmienky (je otvorena). V podstate vacsinou sa pracuje s tzv 2-manifoldami, co znamena ze ku kazdej hrane mas prapadene prave dve plane. to zaisti, ze objekt je uzavrety |
Autor: | maraCZ [ čtv bře 05, 2009 8:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kamos tohle taky jednou řešil a nakonec si někde stáhnul script, kterej dokázal upravit mesh, aby byl manifold... |
Autor: | ppk [ pát bře 06, 2009 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
maracz: ten skript by se mohl hodit ja totiy dost veci modeluju po castech a pak je spojuju kdyz potrebuju low poly verzi to by to mohlo byt tim... edit: tak uz sem ten script taky nasel... http://www.ualberta.ca/~cwant/blender/python |
Autor: | maraCZ [ pát bře 06, 2009 10:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
podle mého ale není příliš vhodné decimate používat, protože ta síť pak vypadá dost zvláštně. Ber to spíš jako nouzové řešení, než jako standartní postup... |
Autor: | jucas [ sob bře 07, 2009 1:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mesh->script->poly reducer by měl fungovat i na otevřené. |
Autor: | ppk [ pon bře 09, 2009 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a taky fungoval... dik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |