blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Sklo-maturitka
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6558
Stránka 11

Autor:  Vybi [ stř bře 04, 2009 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

mrkni se na prehled vlastnosti skla na hlavni strance...
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/127
Preju hodne stesti u matury a vysvetli tomu uciteli jak to chodi :roll:

Autor:  Vybi [ stř bře 04, 2009 9:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

prvne zmensi ty obrazky, jinak mas po ptani :lol:
tak zkus tenhle tutorial...
http://www.grafika.cz/art/3d/blender_sklo.html
Ted po ruce blender nemam, ale neco si musel nastavit spatne nebo je ta sklenicka prilis tlusta, tak se chova trosku jinak. Kdyztak sem posli blend, na tom se to bude lip nastavovat...

Autor:  Genom [ čtv bře 05, 2009 7:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

snad ti to pomůže

Přílohy:
sklenice.zip [34.63 KiB]
59 krát

Autor:  Váca [ čtv bře 05, 2009 8:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli si myslel tou pruzracnosti jakoby pruhledny stin, tak stacilo u podlozky(a vseobecne u vseho, na co dopada stin od sklenky) zaskrtnout v material buttons - shaders - TraShadow. dal jsem to do pribaleneho blendu. pokud jde o neco jineho, tak sem to spatne pochopil :)

edit:tak nepribalim. blbne mi balici prokram :D ale snad si to pochopil z toho, co sem napsal

Autor:  Vybi [ čtv bře 05, 2009 9:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nejsem si jistej, ale ta cerna barva je vlastne odlesk niceho...zkus si uzavrenej prostor, do toho radu sklenic a uvidis, ze cerna tam nebude..ono testovat sklo bez prostredi moc nejde

Autor:  Váca [ čtv bře 05, 2009 9:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je vlastne odraz barvy prostredi

Autor:  Genom [ čtv bře 05, 2009 9:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

U Yafraye nevím, ale u interního někdy postačí pro odstranění černých "hran/artefaktů" zvýšit hodnotu Depth u Ztransp...

Autor:  Genom [ pát bře 06, 2009 6:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ke sklu v interním renderu ti mohu jen poradit to, co je v tomhle článku...
http://www.blender3d.cz/drupal/?q=node/127

Přez Yafray jsem sklo nikdy nedělal...neměl jsem potřebu...ale to že sklo u tebe vypadá jako průhledný plast může ovlivňovat spoustu faktorů...např. to, že máš špatně nastavené shadery, nebo IOR...

Autor:  Sunshaftstudios [ sob bře 07, 2009 4:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja by som ti poradil Indigo, lebo je to fyzikalny render, teda dokaze to spravit velmi dobre... ale na animacie by som nedoporucoval, lebo ma extremne dlhy render

Autor:  Sunshaftstudios [ sob bře 07, 2009 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ale inac mne sa takito problem este s yafrayom nestal -mozno preto, ze moc ho nepouzivam, alebo mozno preto, lebo som s nim vzdy pouzil GI

ja fakt neviem :?

ale inac simulacia vody je podla mna dobra tema, ja osobne som kvoli nej zacal blender pouzivat :D

a preco vlastne chces pouzit yafray a nie internal?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/