blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vyber facu se stejnou texturou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6535 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ pát úno 27, 2009 10:18 am ] |
Předmět příspěvku: | vyber facu se stejnou texturou |
Jdou nejak vybrat vsechny facy se stejnou texturou (brano podle textury v uv image editoru), aby sla ta textura treba snadno vymenit? Diky |
Autor: | jankoš [ pát úno 27, 2009 12:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jakým způsobem jsi nastavil ty facy s jinou texturou? podle řezu, vertexových skupin nebo od oka? |
Autor: | frca [ pát úno 27, 2009 1:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle potreby, tzn. uplne obecne. |
Autor: | Ash [ pát úno 27, 2009 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Najlepšie je priraďovať textúry pomocou materiálov, potom sa dá vyberať vertexy podľa materiálu, ku ktorému sú priradené. Bez materiálov by sa na to musel napísať skript. |
Autor: | frca [ pát úno 27, 2009 10:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za tip, ale já už mám napsaný exportní plugin, který materiály ignoruje a používá právě ty textury z uv. Navíc tyto textury se dají vrstvit, materiály ne. A navíc je tam ten 15-ti materiálový limit na objekt. |
Autor: | Antharon [ sob úno 28, 2009 12:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
v živote som nemal viac ako 8 materiálov na jednom objekte, čo to robíš prosím ťa, že chceš mať viac ako 20 textúr? |
Autor: | Alfisko [ sob úno 28, 2009 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyber facu se stejnou texturou |
frca píše: Jdou nejak vybrat vsechny facy se stejnou texturou (brano podle textury v uv image editoru), aby sla ta textura treba snadno vymenit?
Diky "Replace Image" ti na to, co potrebujes postaci . Staci oznacit jeden face s texturou kterou chces vymenit a pouzit Image>Replace... Jinak stejnou vec sem potreboval jednou udelat a nejlepsi jak ti mohu poradit je, aby sis delal vertex groups a podle tech to pote oznacoval. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |