blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
2 Textury na jeden obj http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6525 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kogys [ úte úno 24, 2009 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdarec oznac si to co potřebuješ aby tam byl jiný materiál a zmáčkni P a měl by to byt samostatny obejkt. |
Autor: | Pitris [ úte úno 24, 2009 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Podívej se o několik theadů výše http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=966 a je to dokonce sticky thead. Tenhle dotaz se stává rekordním na tomto fóru. Koukám tole, že označit thead jako sticky je málo. Dal by se označit tak, aby v pravidelných intervalech třeba zatroubil? |
Autor: | kogys [ úte úno 24, 2009 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
njn nebo třeba MNAU |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |