blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ruka http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6523 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jerolima [ úte úno 24, 2009 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | ruka |
caute, takze mam tu takovy problem s riggovanim ruky, mam na poslednim clanku prstu aplikovanej IK solver a je pridelanej k 1. kloubu prstu, ale kdyz chci, aby ten clanek prstu ke kterymu je parentlej ten posledni clanek byl podrizenej kosti zapesti, tak se mi to pripoji, ale zase se mi te clenek na kterym aplikovanej IK solver parentne k ramenu ruky, nevite prosimvas jak udelat, aby to bylo parentli obe zaroven? |
Autor: | Jerolima [ úte úno 24, 2009 3:51 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tady vam posilam dodatecne blend, z toho to snad bude patrnejsi
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |