blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problémový mesh http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6520 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | maTTo_corp [ úte úno 24, 2009 11:43 am ] |
Předmět příspěvku: | problémový mesh |
takže mám 2 problémy...: 1. mám napr plane a označím si na ňom nejaký štvorec ...ako dosiahnem aby z neho bol kruh ktorý by som neskôr extrudoval?... 2.mám objekt ....je nastevený smooth...neskôr som jednej časti objektu priradil iný materiál ako má zvyšok...pri renderi však objekt nie je smooth a ak ho aj označím a dám set smooth nič sa nedeje a hrany sú ostré... čo robiť? ďakujem |
Autor: | Váca [ úte úno 24, 2009 12:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1. dovnitr plane (vymaz tu kostku) si vloz kruh( mezernik>add>circle) potom uz to je jen prace face-to-face .. oznacis si 3 vertexy(napr .'. kde dole je strana ctverce a nahore jeden z bodu kruhu) a das F (a pak i ty ostatni) 2. a mas zaskrtnute Auto Smooth? (je to kontejner vedle) |
Autor: | maTTo_corp [ úte úno 24, 2009 12:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nooo..nemám...ale dal som auto a stále nič... |
Autor: | Genom [ úte úno 24, 2009 2:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Pokud máš pro otvor víc jak 4 vertexi, lze použít i funkci To Sphere... 2. A aplikuješ funkci Set Smooth v objektovém modu? |
Autor: | maTTo_corp [ úte úno 24, 2009 3:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
k tomu bodu 1...ako sa k tej funkcii dostanem...(button) k bodu 2...skúšal som to aj v object aj v edit....robil som objekt na začiatku s krivkami , ptm som to konvertol do mesha a dorábal ďalej...tá curve časť mi nerobí problém ale zvyšok hej....a príde mi to divné lebo tam nie je práve málo vertexov a je to vlastne akoby kruh takže nerozumiem......to už teraz k inému meshu som prešiel lebo aj ten mám problém zarovnať...ale ten prvý...tam mi to nechce ísť len preto lebo jednej časti meshu priradím iný materiál...ak ho odoberiem ide to v pohode... |
Autor: | Váca [ úte úno 24, 2009 3:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pod auto smooth je kolonka, kde se vypise, jaky uhly se maji smoothovat...mas 2 strany a mas mezi nima dejme tomu uhel 150° ... potom normalni vyhlazovani s klasickymi 30 nefunguje, musis tam zadat 50 (teoreticky, tedka si to pravracim v hlave, tak to muze byt blbe ) ale kazdopadne to ovlivni smoothovani |
Autor: | maTTo_corp [ úte úno 24, 2009 3:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dík za tip..skúsim to.. |
Autor: | maTTo_corp [ úte úno 24, 2009 9:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmmmm....no neviem ten auto smooth akoby vôbec nefungoval...ak zmením nastavenia nič sa nedeje... |
Autor: | Váca [ úte úno 24, 2009 9:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak v tom pripade neporadim, protoze nevim, jaky presne mas problem posli blend, podivam se na to |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |