blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

OSA u lightmap
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6508
Stránka 11

Autor:  frca [ pát úno 20, 2009 9:03 pm ]
Předmět příspěvku:  OSA u lightmap

Zdravim,
jde nejak zapnout oversampling pri renderovani lightmap? (Bake - full render) V zakladu to dela nepekne hrbate stiny.
Diky,
frca

Autor:  frca [ čtv bře 12, 2009 9:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkusim to tu ozivit screenshotem ilustrujicim problem. Urcite by to vypadalo lip, kdyby byly okraje stinu trochu rozblurovane treba pomoci OSA a ne tak zubate. Jsou nejake signaly, ze by se do Blenderu tuto featuru chystali dodelat?

Přílohy:
Poznámka: Screenshot z C++ OpenGL aplikace, ktera zobrazuje vyexportovanou scenu z blenderu i s lightmapou.
lightmap.png
lightmap.png [ 33.96 KiB | Zobrazeno 262 krát ]

Autor:  maraCZ [ čtv bře 12, 2009 11:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

asi nejjednodušší bude vyrenderovat tu mapu větší, než chceš a pak ji např. v Gimpu zmenši. To ti docela dobře nahradí over sampling, ale je s tim trocha práce navíc. Další možnost je tu texturu malinko rozostřit a pak trochu zaostřit...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/