blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
OSA u lightmap http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6508 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ pát úno 20, 2009 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | OSA u lightmap |
Zdravim, jde nejak zapnout oversampling pri renderovani lightmap? (Bake - full render) V zakladu to dela nepekne hrbate stiny. Diky, frca |
Autor: | frca [ čtv bře 12, 2009 9:23 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Zkusim to tu ozivit screenshotem ilustrujicim problem. Urcite by to vypadalo lip, kdyby byly okraje stinu trochu rozblurovane treba pomoci OSA a ne tak zubate. Jsou nejake signaly, ze by se do Blenderu tuto featuru chystali dodelat?
|
Autor: | maraCZ [ čtv bře 12, 2009 11:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
asi nejjednodušší bude vyrenderovat tu mapu větší, než chceš a pak ji např. v Gimpu zmenši. To ti docela dobře nahradí over sampling, ale je s tim trocha práce navíc. Další možnost je tu texturu malinko rozostřit a pak trochu zaostřit... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |