blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Hide Edge ? Zmrazeni objektu?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6503
Stránka 11

Autor:  Bildo [ čtv úno 19, 2009 2:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Hide Edge ? Zmrazeni objektu?

Jde v Blenderu skryt i cary, ktere zustanou v EDIT mode po oznaceni a skryti (hide) nekterych casti objektu. Ja si je dam schvalne skryt, ale oni tam presto zustanou. :D Jen je nemuzu editovat. To same u Mirror car v Edite. Jednoduse, potreboval bych videt JENOM viditelne edge ! Ostatni ne.
Ps. Jeste to zmrazeni? Da se objekt zamrazit. Aby nesel vybrat. (treba Blueprint pres plane)

Autor:  Genom [ čtv úno 19, 2009 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

1.) Mě to funguje normálně...vyberu vertex, edge nebo face a dám H (hide) a oselektované části se prostě skryjou (i u modifikátoru Mirror)...nikde pak nevidím jejich "stíny"...

2.) Tahle funkce v Blenderu tuším není, ale všechno je možná...já jsem se s tím doposud nesetkal...

Autor:  Ragnos [ čtv úno 19, 2009 9:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

bildo:ty mi kradeš myšlenky o tom zamrazení jsem dneska taky přemýšlel :)
hodilo by se to

Autor:  Pitris [ čtv úno 19, 2009 9:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hide Edge ? Zmrazeni objektu?

Bildo píše:
Ps. Jeste to zmrazeni? Da se objekt zamrazit. Aby nesel vybrat. (treba Blueprint pres plane)

Ano, to lze. Otevři si outliner a u žádaného objektu klikni na bílou šipku co je na pravé straně řádku s objektem (mezi ikonkou kamery a oka.) Objekt pak lze vidět, bude se renderovat, ale nelze jej vybrat.

Autor:  Genom [ čtv úno 19, 2009 9:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris: sakryš ty se nezdáš... :) na outliner jsem úplně zapomněl...

Autor:  Ragnos [ čtv úno 19, 2009 10:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

díky Pitrisi: :banana: :wink:

uvidím jak to zařadím do svého workflow ale mohlo by se to fakt hodit díky moc

Autor:  Bildo [ čtv úno 19, 2009 10:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dik. To Hide funguje. Ted jsem to skousel a ujistil jsem se, ze NORMALNE to funguje.
-- Ale kdyz "Z"kem prepnu zobrazeni na wire (kuli modelovani s nahledem na blueprint), tak se ty skryte edge objevi. Asi to jde osetrit, ale nevim jak...? ...mozna pruhlednosti facu ???
Ps. Ten outliner je super, nedavno jsem to zacal pouzivat, ale jeste jsem to nepreskoumal cely. :-(

Autor:  smrq [ pát úno 20, 2009 2:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

otazka od zacinajiciho blbecka: co je outliner a kde to najdu? :D

Autor:  taby [ pát úno 20, 2009 2:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to typ okna, takže ho najdeš mezi "přepínači" typu okna, který je v menu každého okna hned první z levé strany menu.
Snad je to pochopitelné. :wink:

Autor:  Genom [ pát úno 20, 2009 4:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nebo se tam dostaneš přes Shift+F9...

Autor:  smrq [ pát úno 20, 2009 6:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
Je to typ okna, takže ho najdeš mezi "přepínači" typu okna, který je v menu každého okna hned první z levé strany menu.
Snad je to pochopitelné.
ano,pochopitelne. nasel jsem, diky. jenze...
Citace:
Otevři si outliner a u žádaného objektu klikni na bílou šipku co je na pravé straně řádku s objektem (mezi ikonkou kamery a oka.)
...tohle jsem uz nenasel. :roll:

Autor:  Mr. Smooth [ pát úno 20, 2009 7:08 pm ]
Předmět příspěvku:  RE: smrq

smrq píše:
...tohle jsem uz nenasel. :roll:


tak teď už to snad bude k nalezení :)

jinak aby se ty šipky zobrazovaly, musíš mít zatrhnutý dole na liště ve view "show restriction columns"

Přílohy:
2009-02-20_180426ss.jpg
2009-02-20_180426ss.jpg [ 14.98 KiB | Zobrazeno 2227 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/