blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Strašně pomalé načítání
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6497
Stránka 11

Autor:  kogys [ stř úno 18, 2009 3:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Strašně pomalé načítání

Ahoj když stáhnu třeba něco z internetu nějaký projekt třeba vrtulník sem našel a chtel sem se kouknout nacita se ten obrazek strasne dlouho kdyz zmacknu f12 ale strasne co stim ? :(

Autor:  6xx [ stř úno 18, 2009 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

To se nediv. On se totiž žádný obrázek nenačítá ale renderuje. A to trvá dlouho – celkem běžně i několik hodin, ale už jsem viděl věci, které se renderovaly třeba týden.

Autor:  kogys [ stř úno 18, 2009 4:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

coze to udelam nejaky projekt a budu cekat treba 2 dny nez se to udela a to musim mit spusteny v kuse ? :D

Autor:  Vybi [ stř úno 18, 2009 4:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je samozrejme extrem, vetsinou se render ve fazi modelovani renderuje v radech sekund, popr. minut. a je horsi rekneme sumem, malym poctem samplu, neostrosti hran atd, kdyz chces mit vysledny render perfektni, nastavis i render slozitejsi, vice samplu, vetsi Antialisasing, rozliseni atd atd...zalezi taky na slozitosti sceny, nenech se odradit :)

Autor:  kogys [ stř úno 18, 2009 4:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok díky nenecham :)

Autor:  maTTo_corp [ pon úno 23, 2009 9:56 am ]
Předmět příspěvku: 

no..ja by som sa rád spýtal či je možnosť ak napr niečo dlho renderuje a proste nie je možné nechať počítač bežať ... nedá sa to poriešiť nejakými čiastočnými rendermi alebo dočasnými súbormi?

Autor:  Siso [ pon úno 23, 2009 11:28 am ]
Předmět příspěvku: 

jedine v pripade animacie nechat renderovat do obrazkovych suborov TGA,JPG,BMP...

Autor:  Sagi [ pon úno 23, 2009 11:35 am ]
Předmět příspěvku: 

A nebo klasické Render Passes. Nevím jak se to v Blenderu jmenuje ani jestli to Blender umí, ale jde o to, že se renderuje zvlášť obyčejný diffuse, zvlášť specularity, zvlášť stíny, zvlášť nějaké nepřímé osvětlení apod. Pak se to všechno cpe dohromady až ve 2D editoru.

Přínáší to spoustu výhod, třeba možnost samostatné úpravy některé vrstvy nebo zmírnění viditelnosti. Napadá mi třeba taky možnost rozmazání stínů.

Autor:  maTTo_corp [ pon úno 23, 2009 11:55 am ]
Předmět příspěvku: 

to sagi: hej viem na čo narážaš a myslím že to blender zvláda len neviem jak na to...
každopádne mal som niečo trochu iné na mysli ale dík aj za to..:)...ak niekto ešte niečo vie píšte prosím :)

Autor:  Ragnos [ pon úno 23, 2009 12:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

jak bylo řečeno průběžné rendery bez AA v menším rozlišení...pro final samozřejmě to chce víc samplů jak u AO tak pro světla vyšší AA a typ AA Gauss protože je nejkvalitnější doostřit se to dá vždycky v PSku

pak výstup TGA s alfou jedině a používat cropy např. když se změní jenom něco malého tak abych kvůli tomu nemusel přerenderovávat celou scénu tak si vyjedu jenom kousek(crop) a ten v PSku přeplácnu přes originál :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/