blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Deformacia meshu podla inych objektov http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6379 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pon led 12, 2009 2:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Deformacia meshu podla inych objektov |
Mam celkom zaludny problem. Cez Game engine som si nasimuloval do IPO kriviek prostrednictvom TRACK TO a RIGGID BODY JOINT pad objektu, ktory je akokeby drzany nejakehp statickeho. Nieco ako ked priviazete na snurku kocku a pustite ju volnym padom az kym ju nezachytia myslene "lana". A prave s tymi lanami mam problem. Tie tam zatial niesu, su len myslene vypoctom cez GE. Ako ich tam pridat? Poradi mi niekto? To lano by v podstate v hornej casti meshu malo byt pevne uchytene s OBJ.1 a dole zase s OBJ.2, medzitym by sa samozrejme mal mesh deformovat (natahovat...). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |