Právě je ned pro 29, 2024 5:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ako dat na stenu graffit?
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 11:59 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
http://www.cgtextures.com/texview2.php? ... 1230716398

tento graffit by som chcel dat na stenu, pretoze miestnost vyzera dost prazdne. ako by som to tam dal? lemam ani tusenie. mozno len plane s texturou a na biele pozadie alpha



Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 12:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Nemusíš ani přidávat další plane, jen to namapovat na tu stěnu, jako další texturu (s tou alphou)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 12:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
Vyskusam, napisem ci to ide btw: uv mapping vôbec neviem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 12:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
nejako my to nejde s tou alphou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 12:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
UV maping je jednoduchy.
pro tento případ:
1. Rozdělíš si okno na 2 části, v jedné z nich si nastavíš místo 3D View UV/Image editor, loadneš do něj obrázek, co chceš.
2. dáš si pohled tak, aby si vyděl zeď přímo před tebou, jako placku, označíš jí (jen místo, kam chceš dát ten obrázek)
3. zmáčkneš "U" a vyjede ti takový menu, tam zvolíš "Project prom view"
4. v UV editoru tu placku nascaluješ a šoupneš tak, aby ti to sedělo na obrázku.
5. zbytek zdi všechen namapuješ na průhlednou část textury
6. k materiálu přidáš další texturu, nastavíš alphu a v "Map Input" zaklikneš UV, aby se to mapovalo na UV.

Toť vše :D, snad se to dá pochopit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 12:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
A včem tu alphu děláš?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 1:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
mno zasekol som sa u toho ako to mam nascalovat na ten obrazek, ale ziadny obrazok tam neni

ja uz sa s uv trapim 3 mesiace, a zatial tomu apsolutne nechapem :cry:

ak tu ma nekto icq, tak nech mi napise 409073581


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 1:57 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř led 23, 2008 11:35 pm
Příspěvky: 135
Bydliště: Praha
no tak ten obrázek si musíš samozřejmě otevřít, v UV image editor máš na spodní liště "image", zvolíš "open" a pomocí "g" "g + x" "g + y" a "s" nastavíš plane na obrázek.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 2:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
ja by som ti poradil tie graffiti spravit vo photoshope.

Mrkni na tento odkaz http://i156.photobucket.com/albums/t28/tichi_2007/tutor.jpg

grafiti su kreslene cez brushe.
Na tejto odrese mozes najst nejake brushe s graffitami na stiahnutie, uz ich len staci loadnut do photoshopu.

http://browse.deviantart.com/resources/applications/psbrushes/?order=9&q=graffiti%20brushes&offset=0

Snad ti to pomoze :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 31, 2008 3:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
http://www.youtube.com/watch?v=N7tp1dH6 ... re=related
tady takej jednoduchej tutorial na UV mapping


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 6:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
Uz som sa s casti naucil uv mapping, teraz mi v ceste stoji uz len alpha na ktorej uz pracujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 8:14 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Alpha je lehká uděláš si ve photoshopu/gimpu to grafitti uložíš to do PNG a namapuješ v blenderu, pak v nastavení textury dej col a alpha a ještě u typu textury use alpha a je to :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 4:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
Nemuze tohle nekdo vysvetlit i s presnym popisem, co kde zmacknout.
Ja to taky skousim a vubec se mi nedari... :(
Texturu mam v PNG. Uz se mi nejak povedlo namapovat plane tak,ze bylo videt jen to bez alphy(jak se delaji "listy na strom"), ale ja potrebuji, aby misto toho "nic", byl videt klasickej material(barva"F5").
Delam letadlo a chci dat na smerovku logo. Jinak letadlo ma narmalni barvu nastavenou F5 (color).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 10:03 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Panove, ja nechci rypat, ale neni UVmapovani na obycejnou placatou zed trochu zbytecne? Nestacilo by proste texturu s graffiti namapovat na orco a jeji pozici, resp. velikost korigovat tlacitky ofsXYZ, resp. sizeXYZ v zalozce map input? Zkratka k materialu zdi jen pridat dalsi texturu - s napisem- a namapovat ji na Col a na Alpha. Snad to bude trochu videt z obrazku.

Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 05, 2009 11:12 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 8:18 am
Příspěvky: 111
To : Louise Cypher.
Konecne jsi mi pomohl. Dik za obrazky.
Ale stejne jsem musel neco udelat jinak. po nahrani Alpha textury jsem jeste musel zmacknout na panelu TEXTURE BUTTONS (F6) na zalozce MAP IMAGE cudlik "Calc Alpha" vedle "Use Alpha". Zajimave, Ty to "Calc Alpha" mas vyple a funguje Ti to. Mne to bez toho neslo.
Dik.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz