blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pf 2009 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6355 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ ned led 04, 2009 2:53 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Pf 2009 | ||
Vzhledem k tomu, ze tato kategorie pro mne je stale nejcasteji navstevovana a zrovna v teto casti mi pomohlo nejvice z Vas, Vam chci podekovat a poprat dost sil pro me dotazy v roce 09. Puvodne to melo byt pf pro Vas (ve stylu dokonceny projekt ) no a je to tu, zase mne me uzivatelske usili vraci sem. V zaveru animace si nelze nevsimnout, ze vlasce se nehybou. At delam co delam PartSyst typu Hair mne neudela vic jak 250frames. Delal mi to i Emitor, ale tam stacilo zvysit hodnotu End Frame v palete Bake. Ale Hair tuto paletku nema. Kazdopadne nerozumim proc je potreba neco takoveho nastavovat. Kdyz mam konec Emitu treba na tech 400frames proc se stopne na 250? Dekuji zkusim postnout i blend. Jak ho jen vycistim od balastu. Nevim kde delam chybu. Toto pekne zacina Rovnez tak ignorute zatim fakt, ze vlasce zakryvaji pointu. Dekuji http://www.mond.own.cz/blender/8-9-pf1.avi Edit: tak uz jsem nasel, kde animaci Hair natahnout na vice jak 250 frames. Muj problem byl, ze jsem mel jeste aktivovane Softbodies, kde je take nastaveni Bake, kde bylo potreba hodnotu End upravit. Pointa mi ale stale unika. Takze ted mohu jen dodat, ze je to dost nepohodlne.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |