blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ako vymazat matrose? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6353 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ pát led 02, 2009 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ako vymazat matrose? |
fakt neviem co s tym http://spamtheweb.com/ul/upload/020109/78195_wtf.jpg |
Autor: | Kapo [ pát led 02, 2009 11:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pocul som, ze ked z objektu vymazes matros (teda nebude na scene objekt, ktory ho ma a potrebuje ho) a material bude mat pri sebe taky stvorcek...tak ze staci ulozit *.blend a material sa vymaze sam...len neviem, nakolko je to pravda...ale skus , mne sa raz nahromadilo vyse 120 materialov...lenze vtedy som o tom este nevedel |
Autor: | Sagi [ pát led 02, 2009 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Opravdu nechápu proč v blenderu chybí nějaký normální přehled materiálů ve kterém by šly editovat a třeba i mazat.. |
Autor: | Genom [ pát led 02, 2009 11:39 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Kapo: je to tak...pokud materiál není přiřazen k žádnému objektu, při dalším spuštění Blenderu již tento materiál v Blenderu není... Pokud však vytvořený materiál, který není přiřazen k žádnému objektu přesto chci uchovat v Blenderu, stačí stisknout písmenko F...viz obrázek. Sagi: v podstatě existuje...jen je mno dejme tomu příliš neforemný...
|
Autor: | Kapo [ pát led 02, 2009 11:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: Opravdu nechápu proč v blenderu chybí nějaký normální přehled materiálů ve kterém by šly editovat a třeba i mazat..
nie si sam |
Autor: | Genom [ sob led 03, 2009 12:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
EDIT: OT promazáno... Nechci aby se to zvrtlo v něco, co sem nepatří...případnou další diskuzi můžeme vést ve "vrbovně"... |
Autor: | Sunshaftstudios [ sob led 03, 2009 11:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim, ze som prar matrosov vymazal, lenze asi 3 matrose mam take, kde je vedla cislo, ked nanho kliknem, vyberem single user. Potom ho vymazem aj z toho objektu, a ked spustim blender unova, tak tam stale je. V kazdom pripade diky za ochotu. |
Autor: | taby [ sob led 03, 2009 11:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, pak to znamená, že ho máš asi nalinkovaný ještě na jiný objekt. Občas se mi stalo, že jsem měl nedůsledně vymazané objekty nebo jsem měl na jenom objektu více materiálů. Pomohlo mi buď projít důsledně jednotlivé objekty pomocí "Outlineru". |
Autor: | Romikulus [ sob led 03, 2009 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych měl taky dotaz k tématu: Když dělám projekt v BGE a přenesu ho na notebook, tak se mi na objektech nezobrazí textury, protože jsou cesty na ně odkázané pořád stejně jako v mým PC. Když jsem si stahl odcud nějakou hru tak v nich máte nějak textury zabalený v blendu. Můýete mi pls poradit jak se to dělá? |
Autor: | Alfisko [ sob led 03, 2009 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Romikulus píše: Já bych měl taky dotaz k tématu: Když dělám projekt v BGE a přenesu ho na notebook, tak se mi na objektech nezobrazí textury, protože jsou cesty na ně odkázané pořád stejně jako v mým PC. Když jsem si stahl odcud nějakou hru tak v nich máte nějak textury zabalený v blendu. Můýete mi pls poradit jak se to dělá?
Neni to takova ta blbustka "File >> Pack Data"? |
Autor: | Romikulus [ sob led 03, 2009 4:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: Romikulus píše: Já bych měl taky dotaz k tématu: Když dělám projekt v BGE a přenesu ho na notebook, tak se mi na objektech nezobrazí textury, protože jsou cesty na ně odkázané pořád stejně jako v mým PC. Když jsem si stahl odcud nějakou hru tak v nich máte nějak textury zabalený v blendu. Můýete mi pls poradit jak se to dělá? Neni to takova ta blbustka "File >> Pack Data"? Yop je to tak nějak Dycky to je nejaká kravina... Díky za radu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |