blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kamera,ktera sleduje objekt http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6310 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bildo [ stř pro 17, 2008 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Kamera,ktera sleduje objekt |
Jak docilim toho, aby kamera porad sledovala urcity objekt? Ne aby se jenom posunovala podle nej (to delam pres parent), ale aby zustavala na miste a jen se furt k nemu natacela? |
Autor: | Genom [ stř pro 17, 2008 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Označ kameru a pak objekt a dej Ctrl+Alt+C... |
Autor: | Bildo [ stř pro 17, 2008 8:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejak mi to nefunguje. Oboji "picknu" nejdriv kameru, pak i obj. (je to klasicky mesh), pak zmacknu kombinaci, ale nic se nedeje. Kdyz dam jenom CTRL + C ,tak mi vyskoci nejake menu, ale to asi neni ono.. mmn. Ted jsem stlacil kombinaci CTRL + SHIFT + C. Naskoci mi Custom orientation. V nem mi skoci jmeno objectu(cube), ale taky to pak netoci kameru. |
Autor: | Pitris [ stř pro 17, 2008 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A co Ctrl+T?. Stejný postu výběru. Nejdříve kamera pak sledovaný objekt. |
Autor: | Bildo [ stř pro 17, 2008 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, je to CTRL + T. Dik za rady. |
Autor: | Pitris [ stř pro 17, 2008 8:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Tracking |
Autor: | Genom [ stř pro 17, 2008 8:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
yup... je to Ctrl+T...koukal jsem do jiný záložky... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |