blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV map http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=631 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Blitz [ sob led 08, 2005 1:30 am ] |
Předmět příspěvku: | UV map |
Zas pěkně debilní problém Použíl jsem kus modelu, který už byl UV mapován(přes LSCM takže včetně mark seem, a obodování přes ctrl+p) no a problém je, že i když jsem tyhle staré značky zrušil a objekt komplet přemapoval, tak mi to stále rozděluje mapovanou síť jako by tam byly...chjo, jde to nějak vyresetovat? |
Autor: | Ragnos [ sob led 08, 2005 2:07 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: UV map | ||
nevím k jestli ti to pomůže,ale tak nějak intuitivně vím že by to ten tvůj problém vyřešit mohlo. Zkoušel jsi dát,respektive smazat >>>
|
Autor: | Blitz [ ned led 09, 2005 5:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj pomohlo, nějak jsem na tohle pozapoměl...stejně je to ale zvláštní.... každopádně díky |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |