blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV map
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=631
Stránka 11

Autor:  Blitz [ sob led 08, 2005 1:30 am ]
Předmět příspěvku:  UV map

Zas pěkně debilní problém :roll:

Použíl jsem kus modelu, který už byl UV mapován(přes LSCM takže včetně mark seem, a obodování přes ctrl+p) no a problém je, že i když jsem tyhle staré značky zrušil a objekt komplet přemapoval, tak mi to stále rozděluje mapovanou síť jako by tam byly...chjo, jde to nějak vyresetovat?

Autor:  Ragnos [ sob led 08, 2005 2:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: UV map

nevím k jestli ti to pomůže,ale tak nějak intuitivně vím že by to ten tvůj problém vyřešit mohlo.


Zkoušel jsi dát,respektive smazat
>>>

Přílohy:
uv.jpg
uv.jpg [ 27.21 KiB | Zobrazeno 476 krát ]

Autor:  Blitz [ ned led 09, 2005 5:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj pomohlo, nějak jsem na tohle pozapoměl...stejně je to ale zvláštní....

každopádně díky

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/