blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rozmazane textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6295 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned pro 14, 2008 11:07 am ] |
Předmět příspěvku: | rozmazane textury |
neviem preco ale vzdy, ked pouziem image texturu, z dialky je rozmazana. ak je pohlad z blyzka tak je setko OK da sa t tym nieco urobyt? |
Autor: | Váca [ ned pro 14, 2008 11:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mimaping ulehcuje to pocitaci |
Autor: | Sunshaftstudios [ ned pro 14, 2008 12:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je mi jasne, ale ako to odstranit |
Autor: | maraCZ [ ned pro 14, 2008 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mipmap se vypíná v v texture buttons v záložce map image... |
Autor: | Váca [ ned pro 14, 2008 10:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli myslis ve 3D view obecne(jako vsechny materialy) tak si stahni horni listu dolu a tam dej System & OpneGL a tam to vypni. ale pozor, kdyz si to neulozis jako user defaults (Ctrl + U) tak to budes kazdy novy otevreni blenderu/krem toho modelu, kde si to nastavil/ nastavovat znova. |
Autor: | Sunshaftstudios [ pon pro 15, 2008 6:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
JOOOO uz to ide jak ma!!! ps: pozrite do rozpracovanich projektov, ako som na tom... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |