blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Trikova postproduckia http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6286 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Siso [ pát pro 05, 2008 11:33 am ] |
Předmět příspěvku: | Trikova postproduckia |
Tak zase sa hlasim helpdeskri! Vcera ma napadla vec ohladne postprodukcie zaberov, urcenych pre dalsie zpracovanie. Typicky priklad: scena pred modrym platnom. A tu ma prave napadlo ci vobec je schopny Blender zpracovat takyto zdroj. Myslim tym ci existuje v nom nejaka funkcia (z Aftrov alebo Combustionu) znama ako TRACER ktory by automaticky sledoval urceny ciel (pomocne body na platne) a tym padom si sam vytvaral 3D perspektivu na ktoru by sa uz lahko dala naviazat 3D scena ktoru sme vytvorili. Tak ma zaujima ako by ste sa stym vysporiadali pretoze manualne klucovanie kazdeho snimku samozrejme neprichadza do uvahy? |
Autor: | AD [ pát pro 05, 2008 2:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli to má být něco jako kamera tracking, tak se to tu už objevilo: Icarus http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=4045 a nebo woodo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=5670 |
Autor: | Antharon [ pát pro 05, 2008 2:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
podľa mňa ideálne cez masky, keď už sa použije kľúčovacie plátno, tak so skrátka v nejakom strihátku naklúčovať (chroma key) a vyexportovať) ako masku a nakľúčované video, no a s maskou následne pracovať tak, že si napríklad dám plane tak aby bol veľký ako výrez renderu, a napevno to k tej kamere pripevním, potom si zvolím nejakú farbu, a dám tomu alfu podľa masky... a tadá máš to presne ako sa to robí vo filmoch... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |