blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Rendering grafickou kartou?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6241
Stránka 11

Autor:  ArchimondaX [ pát lis 14, 2008 3:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rendering grafickou kartou?

spatny by to nebylo :)

Autor:  Alfisko [ pát lis 14, 2008 4:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nejvetsi problem je v tom, ze ve hre pouzivas nespocet ochcavek abys dosahl pekneho obrazku, zatimco pri renderovani ti procesor mnohdy pocita i narocne blbosti jako jsou presne odrazy svetla + i jednotlive fotony (jak ted ukazuje psychotron)
Procesor renderuje nejpresnejc a muze udelat vpodstate vsechno, i to, na co v PC neni primarne urceny. Vetsinou vsak podava velmi mrzky vykon. 8)
Taky proto se dnes zacinaji prehazovat prace, ktere drive mel na starosti procesor, na grafickou kartu.. ted me akorat napada fyzika a z casti AI, ale je toho vic. Taky musi rozdavat praci mezi pamet, graf. kartu, sitovou kartu, zvuk. kartu a sebe sama (procesor).. coz vetsinou neni prilis jednoduche.
Mam takovy pocit, ze pokud by jsi mel spoustu procesoru tak si na nich muzes spustit klidne hru.. avsak nevim, jak by si procesor poradil s ukony grafickych karet.. ale ponevadz na to jde dost brute force zpusobem, tak patrne ano ;)
btw: me se zda crysis graficky mnohem vyspelejsi nez cod4 ;)

Autor:  Váca [ pát lis 14, 2008 6:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
btw: me se zda crysis graficky mnohem vyspelejsi nez cod4 ;)


jestli ste hrali Crysis Warhead na plny detaily(nebo to aspon videli) a na vysoky rozliseni, tak je to lepsi, nez crysis (1) .. (detaily, jako ma crysis (1) sou ve warhead na druhy nejlepsi urovni detailu, tak asi tak..

jinak je pravda, ze sou mnohem vykonejsi (predstavte si renderovat takovyma ATI HD4870 X2 a jeste k tomu 2x v CrossFire, no byl byto fikot.. :)

Autor:  Antharon [ pát lis 14, 2008 8:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

nie, nie, skôr tam ide o optimalizáciu, ako zapekanie textúr a normálové mapy a podobne, skutočne to je len klam, napríklad taký unreal engine (bioshock ho už myslím upgradol) rendroval len výek ktorý videla postava a tak jediná možnosť ako vytvoriť odrazy bolo predrendrovanie, poprípade vytvorenie identického podpriestoru za stenou (ako v duke nukem build engine) skratka všetko sa dá obísť len treba vedieť ako.
plus samozrejme niektoré grafiky majú vychytávky ako shadery, či štandardný z buffer, ktoré sú nastavené presne tek, že dokážu vykresliť milióny trojuholníčkov realtime. Ale blured reflexion by ste rendrovali napríklad len veľmi ťažko

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/