blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Obrazek na pozadi ?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6233
Stránka 11

Autor:  ArchimondaX [ ned lis 09, 2008 7:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Obrazek na pozadi ?

Hele vim jak se dava obrazek na pozadi. Problem je ze vzdycky kdyz se trochu pootocim obrazek zmizne a muzu konec..

Nevite jak se dela neco takovyho ?

files/vrtulnik02_319.jpg

Muzete stim otazet apod. Rikali to v prazsky konferenci kdyz modeloval to auto ale nejak sem to nepobral
Dik za radu

Autor:  Kapo [ ned lis 09, 2008 7:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

No lenze to je namapovane na samostatne plochy...to neni pozadny obrazok...pozadny obrazok (background image) sa zobrazi iba v orthographic (ci jak sa to vola :D) a iba z pohladov zhora, zboku, zpredu a zozadu...ked chces z ineho, nekrut mysou ale stlacaj 8,2,4 a 6, tym sa ti obraz otaca tak aby sa background zobrazoval stale...

snad som ti pomohol...

Autor:  ArchimondaX [ ned lis 09, 2008 7:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
No lenze to je namapovane na samostatne plochy...to neni pozadny obrazok...pozadny obrazok (background image) sa zobrazi iba v orthographic (ci jak sa to vola :D) a iba z pohladov zhora, zboku, zpredu a zozadu...ked chces z ineho, nekrut mysou ale stlacaj 8,2,4 a 6, tym sa ti obraz otaca tak aby sa background zobrazoval stale...

snad som ti pomohol...



jak se mapuje na samotne plochy ?

Autor:  Kapo [ ned lis 09, 2008 7:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

ArchimondaX píše:
Kapo píše:
No lenze to je namapovane na samostatne plochy...to neni pozadny obrazok...pozadny obrazok (background image) sa zobrazi iba v orthographic (ci jak sa to vola :D) a iba z pohladov zhora, zboku, zpredu a zozadu...ked chces z ineho, nekrut mysou ale stlacaj 8,2,4 a 6, tym sa ti obraz otaca tak aby sa background zobrazoval stale...

snad som ti pomohol...



jak se mapuje na samotne plochy ?


pomocou Texture view modu (aby si to videl pocas modelovania, v F7, object kludne mozes na modelovany objekt nastavit solid zobrazenie a na blueprinty textured...objekty budu solid a objekty kde su namapovane blueprinty budu v texture mode, teda budes BP vidiet) a UV/Image editoru (kde mapujes texturu na plosky meshu)...

Autor:  ArchimondaX [ ned lis 09, 2008 7:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

diky

Autor:  Kapo [ ned lis 09, 2008 8:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

ArchimondaX píše:
diky


nemas zac :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/