blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Obrazek na pozadi ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6233 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ArchimondaX [ ned lis 09, 2008 7:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Obrazek na pozadi ? |
Hele vim jak se dava obrazek na pozadi. Problem je ze vzdycky kdyz se trochu pootocim obrazek zmizne a muzu konec.. Nevite jak se dela neco takovyho ? files/vrtulnik02_319.jpg Muzete stim otazet apod. Rikali to v prazsky konferenci kdyz modeloval to auto ale nejak sem to nepobral Dik za radu |
Autor: | Kapo [ ned lis 09, 2008 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No lenze to je namapovane na samostatne plochy...to neni pozadny obrazok...pozadny obrazok (background image) sa zobrazi iba v orthographic (ci jak sa to vola ) a iba z pohladov zhora, zboku, zpredu a zozadu...ked chces z ineho, nekrut mysou ale stlacaj 8,2,4 a 6, tym sa ti obraz otaca tak aby sa background zobrazoval stale... snad som ti pomohol... |
Autor: | ArchimondaX [ ned lis 09, 2008 7:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: No lenze to je namapovane na samostatne plochy...to neni pozadny obrazok...pozadny obrazok (background image) sa zobrazi iba v orthographic (ci jak sa to vola ) a iba z pohladov zhora, zboku, zpredu a zozadu...ked chces z ineho, nekrut mysou ale stlacaj 8,2,4 a 6, tym sa ti obraz otaca tak aby sa background zobrazoval stale...
snad som ti pomohol... jak se mapuje na samotne plochy ? |
Autor: | Kapo [ ned lis 09, 2008 7:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ArchimondaX píše: Kapo píše: No lenze to je namapovane na samostatne plochy...to neni pozadny obrazok...pozadny obrazok (background image) sa zobrazi iba v orthographic (ci jak sa to vola ) a iba z pohladov zhora, zboku, zpredu a zozadu...ked chces z ineho, nekrut mysou ale stlacaj 8,2,4 a 6, tym sa ti obraz otaca tak aby sa background zobrazoval stale... snad som ti pomohol... jak se mapuje na samotne plochy ? pomocou Texture view modu (aby si to videl pocas modelovania, v F7, object kludne mozes na modelovany objekt nastavit solid zobrazenie a na blueprinty textured...objekty budu solid a objekty kde su namapovane blueprinty budu v texture mode, teda budes BP vidiet) a UV/Image editoru (kde mapujes texturu na plosky meshu)... |
Autor: | ArchimondaX [ ned lis 09, 2008 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky |
Autor: | Kapo [ ned lis 09, 2008 8:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ArchimondaX píše: diky
nemas zac |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |