blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kamera ctrl + pad0 - Vyriesene
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6181
Stránka 12

Autor:  Kapo [ sob říj 11, 2008 6:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Kamera ctrl + pad0 - Vyriesene

Mam mensi problem, stlacil som CTRL + Pad0 a daco sa stalo s kamerou...proste nic nezobrazuje, skusil som zapnut vsetky vrstvy, skusil som pohnut kamerou a ked renderujem render je prazdny...neviete co to je a ako to vratit?

povodne som skusal ako spravit taky ten pohyb kamerou akokeby som jazdil...proste hybem mysou a kamera mi jazdi, skusal som to zapnut a dostal som sa k takejto situacii :(

Autor:  Genom [ sob říj 11, 2008 6:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

nastav si novej pohled z kameru...

Autor:  Kapo [ sob říj 11, 2008 6:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Genom píše:
nastav si novej pohled z kameru...


wtf? sorry toto som vobec nepochopil... :roll:

Autor:  kracho [ sob říj 11, 2008 7:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Oznac kameru, a opat stlac ctrl+0

Autor:  Kapo [ sob říj 11, 2008 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok na to som uz prisiel, ale aj tak diki, a teraz pohol by mi dakto pls povedat co to je za funkciu a este o niecom inom, tiez v suvislosti s kamerou ako mam spravit aby sa mi kamera hybala ako ja hybem mysou, proste take akoby ovladanie kamery...

Autor:  Pitris [ sob říj 11, 2008 8:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
ok na to som uz prisiel, ale aj tak diki, a teraz pohol by mi dakto pls povedat co to je za funkciu a este o niecom inom, tiez v suvislosti s kamerou ako mam spravit aby sa mi kamera hybala ako ja hybem mysou, proste take akoby ovladanie kamery...

Přepnutí aktuální kamery. Vybereš jinou, Ctrl+num0 a je aktivní. :wink:

Autor:  Genom [ sob říj 11, 2008 9:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo: možná jsem přišel na ten tvůj problém co jsi psal jako první...dojde k tomu,když se stiskne Ctrl+Num0 aniž by byla označena kamera...náprava je jednoduchá...označí se kamera a stikne zmiňovaná kl. zkratka a pohled je opět z kamery (jak už psal kracho).

Ten druhej dotaz se nejspíš týkal Fly modu...ten se spouští přez Shift+F.

Autor:  Pitris [ sob říj 11, 2008 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Genom píše:
Kapo: možná jsem přišel na ten tvůj problém co jsi psal jako první...dojde k tomu,když se stiskne Ctrl+Num0 aniž by byla označena kamera...náprava je jednoduchá...označí se kamera a stikne zmiňovaná kl. zkratka a pohled je opět z kamery (jak už psal kracho).

Ten druhej dotaz se nejspíš týkal Fly modu...ten se spouští přez Shift+F.

Přišel jsem na zajímavou věc. Pokud označíte cokoli jiného než kameru a stisknete Ctrl+num0, tak ten objekt sám začne fungovat jako kamera. Osa Z je pak směr pohledu. :wacko: Koukám jako blázen.

Autor:  Kapo [ sob říj 11, 2008 9:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

ou diki, PRESNE to som chcel vediet, inak neda sa spravit aby bol pohyb zaznamenavany do ipo? to by sa mi hodilo ako prelet...animacia...

Autor:  Kapo [ sob říj 11, 2008 9:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

pitris: no to je zaujimave...ale potom nefunguju camera properties (f9)...ale mozem si vymodelovat vlastnu kameru, a budem ju mat ako kameru, sice neviem naco to bude, ale efektne to je :D

Autor:  Pitris [ sob říj 11, 2008 10:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak nějak tuším, že je to neškodný bug.

Autor:  Pitris [ sob říj 11, 2008 10:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
ou diki, PRESNE to som chcel vediet, inak neda sa spravit aby bol pohyb zaznamenavany do ipo? to by sa mi hodilo ako prelet...animacia...

IPO pro kameru funguje jako IPO kteréhokoli jiného objektu. Viz. Tolovy sloupy.

Autor:  Sagi [ sob říj 11, 2008 10:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
Pokud označíte cokoli jiného než kameru a stisknete Ctrl+num0, tak ten objekt sám začne fungovat jako kamera.


V jiných softech je tato funkce pojmenovaná jako "Look trough selected" .. vcelku normální záležitost. Využijte především pro velmi snadné nastavení směru světel :wink:

Autor:  Genom [ sob říj 11, 2008 10:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris: nejsem si jistej,jestli to opravdu je bug, protože pokud není označen žádný objekt, tak se přes Ctrl+Num0 dostaneš opět na kameru...

Kapo: jestli myslíš záznam z Fly modu převést na IPO, tak myslým, že tato možnost v Blenderu není a animaci kamery budeš muset řešit buď přes follow path neho ručním zaklíčováním...

Autor:  kracho [ ned říj 12, 2008 12:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Jediny sposob ako to celkom jednoducho vyriesit je pomocou GE kde si naprogramijes rotaciu kamery podla mysi a pohyb trebars na tlacitka a v ponuke game zatrhnes Record Game Physicks to IPO. Samozrejme musis pouzit fintu a sice, ze kamere nastavis actor, dynamic a v material buttons nastavis gravitaciu na 0. Snad ti to pomohlo.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/