blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Par otazek k Photoshopu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6152 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ ned zář 28, 2008 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Par otazek k Photoshopu |
Hoj, chtel bych se zeptat jak udelam v PSku záři kolem urciteho mista/objektu, např když mám lampičku a je v podstate zhaslá, chci aby kolem ní byla emmit zare aby to vypadalo ze svítí . Pak bych chtel matnému objektu přidelat odlesk, nějake napady jak na to? EDIT: Vedel by jeste nekdo jak pridat do čiré sklínky vodu prez PS aby to vypadalo verohodně? |
Autor: | DeRp [ ned zář 28, 2008 11:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na odraz skus pozret tutorialy na sklo, tu je nieco take http://www.rnel.net/tutorial/Photoshop/11590 na to emit svetlo, najlahsie je hodit objekt do samostatnej vrstvy a v layer - blending properties nastavit pozadovany outer glow. neviem ci ti takyto sposob bude dostacujuci |
Autor: | Antharon [ ned zář 28, 2008 11:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja len tolko, ze k tomu outer glow je vhodny aj inner glow, aby to nevytvorilo hranu... odlesk sa da spraviť bielym makkým brushom... a tekutinu nepridáš |
Autor: | freekill [ pon zář 29, 2008 6:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
ok díky |
Autor: | Alfisko [ pon zář 29, 2008 7:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Antharon píše: a tekutinu nepridáš
Sikovnou fotomontazi asi jo, ale jinak je to zbytecne. A ta fotomontaz proste neni ono. |
Autor: | Antharon [ pon zář 29, 2008 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nie, skrátka tekutina opticky skresluje a pokial má byť číra tak ju skrátka nepridáš... aj keď ak by bolo pozadie jednofarebné, asi by to aj šlo, ale opäť tu je problém, či by to už nesretilo efekt.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |