blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vyběr obejtku http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6134 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trubitak [ pon zář 22, 2008 8:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | vyběr obejtku |
ZdravÃm, potřebuju vybrat objekt, který nemůžu ve scéně najÃt(ale je tam) existuje nějaká jiná možnost, jak tento objekt vybrat? dÃk |
Autor: | Dlaha [ pon zář 22, 2008 8:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, existuje. ![]() ![]() |
Autor: | Sagi [ pon zář 22, 2008 9:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? ![]() Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda ![]() |
Autor: | taby [ úte zář 23, 2008 5:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Další možností je, že jsi si ho "schoval" a tak ho opět zviditelníš kombinací ALT+H ![]() |
Autor: | Alfisko [ úte zář 23, 2008 10:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete?
![]() Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda ![]() ja ho vubec nepouzivam ![]() |
Autor: | Trubitak [ úte zář 23, 2008 11:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hh, já ho neved, několik roku jsem v něm nedělal ![]() už jsem lecos zapoměl každopádně dÃk |
Autor: | Sagi [ stř zář 24, 2008 9:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Alfisko píše: Sagi píše: Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? ![]() Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda ![]() ja ho vubec nepouzivam ![]() vždyť je milion případů kdy pracuješ s objektem který ve scéně nejde označit/vidět... třeba když vybíráš nějaké emittery nebo kosti... nebo třeba constrains.. ono i ve scéně s hodně světly se to hodí ![]() |
Autor: | Alfisko [ stř zář 24, 2008 11:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Sagi píše: Alfisko píše: Sagi píše: Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? ![]() Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda ![]() ja ho vubec nepouzivam ![]() vždyť je milion případů kdy pracuješ s objektem který ve scéně nejde označit/vidět... třeba když vybíráš nějaké emittery nebo kosti... nebo třeba constrains.. ono i ve scéně s hodně světly se to hodí ![]() Tak ted uz chapu, proc ho nepouzivam! Nepracuju ani s kostma ani se svetlama ![]() Jinak Dlaho.. zamysli se nad svyma radama ![]() |
Autor: | taby [ stř zář 24, 2008 11:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, nejde jen o světla a kosti, ale u mne také o velikost projektu. U MayFlower jsem zatím na 264 objektech (v konečném důsledku jich bude něco okolo 500) a to se pak člověk postupně ztrácí, zvlášť, když tam máš různé rodičovské vazby. A vzájemné duplikáty. ![]() |
Autor: | Alfisko [ stř zář 24, 2008 11:51 am ] |
Předmět příspěvku: | |
taby píše: No, nejde jen o světla a kosti, ale u mne také o velikost projektu. U MayFlower jsem zatím na 264 objektech (v konečném důsledku jich bude něco okolo 500) a to se pak člověk postupně ztrácí, zvlášť, když tam máš různé rodičovské vazby. A vzájemné duplikáty.
![]() to se obavam, ze bych nejaky takhle slozity model nemohl delat ![]() ![]() (proc je skoro vzdycky nejzajimavejsi cast konverzace OT... i kdyz popravde receno ted jeste v OT nejsme... stale se bavime o outlineru) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |