blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

vyběr obejtku
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6134
Stránka 11

Autor:  Trubitak [ pon zář 22, 2008 8:22 pm ]
Předmět příspěvku:  vyběr obejtku

Zdravím, potřebuju vybrat objekt, který nemůžu ve scéně najít(ale je tam)
existuje nějaká jiná možnost, jak tento objekt vybrat?
dík

Autor:  Dlaha [ pon zář 22, 2008 8:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jj, existuje. :lol: :lol:

Autor:  Sagi [ pon zář 22, 2008 9:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? :oops:

Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda :D

Autor:  taby [ úte zář 23, 2008 5:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Další možností je, že jsi si ho "schoval" a tak ho opět zviditelníš kombinací ALT+H :wink:

Autor:  Alfisko [ úte zář 23, 2008 10:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? :oops:

Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda :D

ja ho vubec nepouzivam :( ....

Autor:  Trubitak [ úte zář 23, 2008 11:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

hh, já ho neved, několik roku jsem v něm nedělal :)
už jsem lecos zapoměl
každopádně dík

Autor:  Sagi [ stř zář 24, 2008 9:29 am ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
Sagi píše:
Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? :oops:

Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda :D

ja ho vubec nepouzivam :( ....


vždyť je milion případů kdy pracuješ s objektem který ve scéně nejde označit/vidět... třeba když vybíráš nějaké emittery nebo kosti... nebo třeba constrains.. ono i ve scéně s hodně světly se to hodí :wink:

Autor:  Alfisko [ stř zář 24, 2008 11:39 am ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
Alfisko píše:
Sagi píše:
Nějaký seznam objektů... Outliner.. ? .. nevedete? :oops:

Tak to s tím blenderem musí bejt celkem švanda :D

ja ho vubec nepouzivam :( ....


vždyť je milion případů kdy pracuješ s objektem který ve scéně nejde označit/vidět... třeba když vybíráš nějaké emittery nebo kosti... nebo třeba constrains.. ono i ve scéně s hodně světly se to hodí :wink:

Tak ted uz chapu, proc ho nepouzivam! Nepracuju ani s kostma ani se svetlama 8)

Jinak Dlaho.. zamysli se nad svyma radama :lol:

Autor:  taby [ stř zář 24, 2008 11:44 am ]
Předmět příspěvku: 

No, nejde jen o světla a kosti, ale u mne také o velikost projektu. U MayFlower jsem zatím na 264 objektech (v konečném důsledku jich bude něco okolo 500) a to se pak člověk postupně ztrácí, zvlášť, když tam máš různé rodičovské vazby. A vzájemné duplikáty. :wink:

Autor:  Alfisko [ stř zář 24, 2008 11:51 am ]
Předmět příspěvku: 

taby píše:
No, nejde jen o světla a kosti, ale u mne také o velikost projektu. U MayFlower jsem zatím na 264 objektech (v konečném důsledku jich bude něco okolo 500) a to se pak člověk postupně ztrácí, zvlášť, když tam máš různé rodičovské vazby. A vzájemné duplikáty. :wink:

to se obavam, ze bych nejaky takhle slozity model nemohl delat :sigh: :rolleyes:
(proc je skoro vzdycky nejzajimavejsi cast konverzace OT... i kdyz popravde receno ted jeste v OT nejsme... stale se bavime o outlineru)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/