blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Transformace - apply scale
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6120
Stránka 11

Autor:  frca [ pon zář 15, 2008 3:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Transformace - apply scale

Dá se nějak udělat "Apply Scale"? Jde mi o to, aby rotace zůstala a vymazal se jenom scale. Potom to chci nějak dát i do exportního pluginu.

Která matice se vůbec při zobrazení aplikuje dřív? Scale, nebo rotační?

Díky,
frca

Autor:  Antharon [ úte zář 16, 2008 1:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

jak zobrazuje skôr? matice sa medzi sebou normálne prenásobia a dostane to výslednú transformačnú maticu, nie?

Autor:  frca [ ned zář 21, 2008 11:55 am ]
Předmět příspěvku: 

To jo, ale záleží na pořadí násobení. To znamená, že jedna z nich se musí přinásobit dřív a druhá později. A nebo se dá říct i to, že se pronásobí mezi sebou jako A x B, ale která je A a která B? Jedna je rotační a druhá scale.

Autor:  Antharon [ ned zář 21, 2008 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

akokoľvek to znie divne, mám taký pocit, že v tomto prípade na poradí násobenia záležaž nebude, výsledná matica bude rovnaká...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/