blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Composite Nodes: Z Combine nerespektuje Alpha kanál
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6050
Stránka 11

Autor:  spule [ pon srp 11, 2008 1:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Composite Nodes: Z Combine nerespektuje Alpha kanál

Mám několik Render Layers a ty kombinuji v Composite Nodes pomocí Z Combine. Když však chci použít anti-aliasing nebo prostě vrstvu zprůhlednit (např. pomocí Set Alpha), Z Combine Alpha kánál vstupního obrázku vůbec nebere v úvahu a výstupem je pěkný hnus (u anti-aliasingu vzniknou ošklivé okraje, u průhlednosti objekt místo zprůhlednění jen zbělá). Můžete mi prosím poradit, co s tím? Dá se to nějak obejít, nebo musém scénu zjednodušit?

Děkuji

Autor:  spule [ pon srp 11, 2008 11:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Z-maska

Tak jsem už našel, že to jde pomocí Z-masky. Ale nějak se mi to s ní nedaří (z-maska se vůbec nevykreslí). Viz přiložený soubor...

Přílohy:
Poznámka: Prstenec a krychle, každý v jiné vrstvě, a nezdařený pokus o jejich kombinaci z-maskou.
zmask-test.zip [51.51 KiB]
19 krát

Autor:  jucas [ stř srp 13, 2008 12:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Musíš v renderlayers zapnout i solid. Tato funkce nerenderuje ani tak masku, jako danou hladinu s alfa maskou jiné, takže všechny typy objektů které mají být vidět se musí zaškrtnout.

Autor:  spule [ stř srp 13, 2008 1:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Zpráva obsahující nosné informace

Aha, děkuju :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/