blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Composite Nodes: Z Combine nerespektuje Alpha kanál http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6050 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | spule [ pon srp 11, 2008 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Composite Nodes: Z Combine nerespektuje Alpha kanál |
Mám několik Render Layers a ty kombinuji v Composite Nodes pomocí Z Combine. Když však chci použít anti-aliasing nebo prostě vrstvu zprůhlednit (např. pomocí Set Alpha), Z Combine Alpha kánál vstupního obrázku vůbec nebere v úvahu a výstupem je pěkný hnus (u anti-aliasingu vzniknou ošklivé okraje, u průhlednosti objekt místo zprůhlednění jen zbělá). Můžete mi prosím poradit, co s tím? Dá se to nějak obejít, nebo musém scénu zjednodušit? Děkuji |
Autor: | spule [ pon srp 11, 2008 11:50 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Z-maska | ||
Tak jsem už našel, že to jde pomocí Z-masky. Ale nějak se mi to s ní nedaří (z-maska se vůbec nevykreslí). Viz přiložený soubor...
|
Autor: | jucas [ stř srp 13, 2008 12:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Musíš v renderlayers zapnout i solid. Tato funkce nerenderuje ani tak masku, jako danou hladinu s alfa maskou jiné, takže všechny typy objektů které mají být vidět se musí zaškrtnout. |
Autor: | spule [ stř srp 13, 2008 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zpráva obsahující nosné informace |
Aha, děkuju |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |