blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Animace
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6020
Stránka 11

Autor:  taby [ ned črc 27, 2008 8:39 am ]
Předmět příspěvku: 

To nejjednodušší je objekt k ruce "parentovat" (CTRL+P), ale nedám za to ruku do ohně. To bych musel znát více podrobností. :wink:

Autor:  Pitris [ ned črc 27, 2008 9:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Ano, sparentovat s kostí. Ale nikoli Ctrl+P, ale využít Constraint ChildOf.
Animací parametru influence pak dosáhneš efektu drží(1,00) - nedrží (0,00)

Autor:  Antharon [ ned črc 27, 2008 11:16 am ]
Předmět příspěvku: 

normálne vezmeš kosť, dáš si armature modifier, a nastavíš celý meč na váhu 1

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/