blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Animace http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=6020 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | taby [ ned črc 27, 2008 8:39 am ] |
Předmět příspěvku: | |
To nejjednodušší je objekt k ruce "parentovat" (CTRL+P), ale nedám za to ruku do ohně. To bych musel znát více podrobností. |
Autor: | Pitris [ ned črc 27, 2008 9:03 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, sparentovat s kostí. Ale nikoli Ctrl+P, ale využít Constraint ChildOf. Animací parametru influence pak dosáhneš efektu drží(1,00) - nedrží (0,00) |
Autor: | Antharon [ ned črc 27, 2008 11:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
normálne vezmeš kosť, dáš si armature modifier, a nastavíš celý meč na váhu 1 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |