Právě je pát lis 01, 2024 10:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 8:39 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
To nejjednodušší je objekt k ruce "parentovat" (CTRL+P), ale nedám za to ruku do ohně. To bych musel znát více podrobností. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 9:03 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ano, sparentovat s kostí. Ale nikoli Ctrl+P, ale využít Constraint ChildOf.
Animací parametru influence pak dosáhneš efektu drží(1,00) - nedrží (0,00)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 27, 2008 11:16 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
normálne vezmeš kosť, dáš si armature modifier, a nastavíš celý meč na váhu 1


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz