blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

problem
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5999
Stránka 11

Autor:  Kapo [ čtv črc 17, 2008 8:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Ty chces, aby z objektu vyrastali chlpy iba z jedneho miesta? skus pridat do objektu vertexovu skupinu, prirad jej vsetky vertexy/face, ktore chces, aby z nich vyrastali chlpy, a teraz na ostatne daj najmensiu weight, a na tie face daj najvacsiu, a v particle system vyber v zalozke Extras (dole), ze Velocity, a vedla vyber nazov tvojej skupiny...potom by mali v jednom objekte len na jednom mieste vyrastat chlpy...

Dufam, ze si ma pochopil/pochopila (nestaram sa :wink: ), prikladam obrazky:

Obrázek
Obrázek

V druhom som pre priklad nafarbil aj bocne steny, aby bolo vidno, ze ked dam mensiu weight, tak budu chlpy vyrastat tak polovicne...dufam, ze som pomohol, a ak nie, tak sorry...

Cize k zaciatku: objekty spojis, a nastavis vert. skupinu, weight facov, teda aspon ja by som tak postupoval...

Autor:  X_H_N [ čtv črc 17, 2008 4:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

od verze 2.46 se nepouziva weight. normalne si prepnes typ castic na hair a pak zatrhnes set editable a pak prepnes mod z object modu na particle mode pak stiskni n ve view a tam mas nastroje. jo este sem zapomnel nastav si nakej zakladni porost nez das set editable.

Autor:  zgerbiak [ čtv črc 17, 2008 11:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Objektom na ktorých máš particles daj vertext group. Po spojení objektov vyber nastavenie particlov to čo si tam mal a v Extras dole vedla neg máš dvojitú šípku.Vyber tú skupinu vertexov čo si si vztvoril a máš to.
Menší video tútoš

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/