blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Automatické natočenie kamery http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5998 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Antharon [ stř črc 16, 2008 11:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Automatické natočenie kamery |
dnes som došiel k takémuto problému: mám objekt, ktorý je otočený podľa dvoch ôs, takže je skrátka hodený do priestoru, ja by som ho potreboval otočiť podľa konkrétnej roviny, ktorá by boladaná dvomi bodmi (akože normála tej roviny), alebo podľa tej normály nastaviť aspoň kameru, neviete o nejakej funkcií, ktorá by to zvládala? |
Autor: | jankoš [ čtv črc 17, 2008 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
čauec, jde to v pohodě přes Constraints-Copy Rotation P.S. nechci rýpat, ale rovina musí být udaná aspoň třemi body potom bys normálu v prostoru nenašel (resp. je jich nekonečně hodně), jestli ale normálou myslíš rotaci objektu, tak není problém, každopádně to, cos popsal sem zkusil na Plane a kamera byla natočená za pomoci Copy Rotation podle normály roviny udané tím facem: doufám, žes myslel tohle |
Autor: | Antharon [ čtv črc 17, 2008 8:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, myslel som, ze ked mám klasický ortografický pohľad, tak by som sa potreboval natočiť podľa tej normály a tu mi fakt stačia dva body, pretože použiť môžem ľubovoľnú normálu a v ľubovoľnej vzdialenosti, stačí mi uhol... ale skrátka nepotrebujem natočiť celú kameru, ale iba pracovný pohľad... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |