blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Text deformovany Curve Modifier
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5961
Stránka 11

Autor:  vklidu [ stř črc 02, 2008 2:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Text deformovany Curve Modifier

Ahoj, zkousel jsem deformovat objekt typu TEXT pres Curve Modifier. Ale vsechny pismena mi nahrne na zacatek krivky. Je to bug nebo spatne osetrene rozhrani nebo me chybne nastaveni? Pokud ta funkce vubec nefunguje tak by se Modifiers vubec pri vyberu objektu typu Text nemusel zobrazovat nebo alespon vyhodit info, ze to nejde, usetrilo by mi to hodne casu.

Nevite jestli to jde?
Dekuji za info.

Na webu jsem nasel akorat deformovani textu bud v rozmeru 2D
http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Text
a nebo jako mesh. Obe tyto varianty jsou nevyhovujici.

Přílohy:
Picture-1.gif
Picture-1.gif [ 4.69 KiB | Zobrazeno 423 krát ]
TEXT-Curve Modifier.blend.zip [41.86 KiB]
24 krát

Autor:  vklidu [ ned črc 06, 2008 11:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

no tak alespon kolem toho nebyla spousta reci :) na BugTracker je taky ticho po pesine, skoda, na vizualizace graf.des., kde je tech textu dost by se to hodilo. convert na mesh neni ani rychly ani flexi. Tak snad priste.

edit: tak odpoved z bug tracker - not supported (Toon R.) - takze je to otazka na Vas :) takze pokud nekdo z Vas vladne programatorskymi mocnymi zbranemi . . . :) budete mit me diky, byla by to pekna funkce.

Autor:  Antharon [ pon črc 07, 2008 11:48 am ]
Předmět příspěvku: 

más nastavenu linearnu krivku pri parametre speed toho pathu?

Autor:  vklidu [ stř črc 09, 2008 1:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

omlouvam se ale dotazu jsem nerozumel, myslis, ze se muzes mrknout na blend? diky

Autor:  Antharon [ úte črc 15, 2008 5:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

som v praci :( ale doma to omrknem, ale sratka ide o to, ze ak si to robil cez path, tak sa prepni do ipo kriviek (take tie animacne), tam si daj dolu kde je "object" si prepni na path (alebo curve, neviem presne :P) a tam budes mat polozku ze speed alebo tak nejak... a tam uvidis krivku, ktora je interpolovana ako bezierova, tak to ti znamena, ze ti to na koncoch stlaci a v strede roztiahne, takze si ju oznac, dolu daj curve, interpolation a nastav na linear, potom by to mala byt uz normalne sikma ciara a malo by to byt v poriadku, teda aspon ak to je spravny dovod :)

Autor:  Genom [ pát říj 31, 2008 1:06 am ]
Předmět příspěvku: 

Zřejmě to už opravili a už to funguje jak má...

test:
Obrázek

Autor:  vklidu [ pát říj 31, 2008 11:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Genome kluku zlata !!!!! diky za info :) :)

@ moderator: Tak to muzem tenhle post cely maznout at tu mame trochu cisto na stole. Diky.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/