blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Více materiálů na objekt + ostrůvky seamů
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5952
Stránka 11

Autor:  frca [ ned čer 29, 2008 6:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Více materiálů na objekt + ostrůvky seamů

Jde nějak jednomu objektu přiřadit více materiálů? Jde mi o to, aby některé facy měly jeden materiál, zatímco jiné druhý atd.
Rozdělit si objekt na víc mi nepomůže, s tím se pak nedá pracovat, když pohnu s jedním bodem a pak k němu musím snapnout pět dalších.
S tím souvisí problém seamů. Jak se v nové verzi vybírají facy jako ostrůvky seamů? Dřív to byla myslím LKEY, ale v nové verzi jsem to neobjevil.
Díky.

Autor:  zgerbiak [ ned čer 29, 2008 6:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

viewtopic.php?t=966

Skús sa najskôr poobzerať či odpoveď niekde nenájdeš, než ako hneď zakladať nový topic. konkrétne tot máš prišpendlený topic asi tretí od vrchu v otázkach a odpovediach.[/i]

Autor:  frca [ ned čer 29, 2008 10:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nj, jsem asi slepý. :)
1) Pořád nechápu jednu věc, konkrétně toto:
Obrázek
Na vrchní části obrázku je render objektu tak, jak má vypadat (render preview) a na spodní je to, co se zobrazuje v editačním módu (Draw type: Textured). Proč se to zobrazuje chybně nebo co dělám blbě? Asi jsem úplně nepochopil tento mód zobrazení.
2) Dotaz k selektování: Mám vybraných spoustu faců na objektu. Vyberu si z nich nějaký ostrůvek (žádné seamy, prostě jenom skupinka vyselektovaných sousedících trojúhelníků). Jde nějak zařídit, aby zůstal vyselektovaný jenom ten ostrůvek a ostatní se odznačilo? Konkrétně tady toto ani nevím, jak hledat, pokud už je to někde řešené.

Díky.

Autor:  zgerbiak [ pon čer 30, 2008 11:37 am ]
Předmět příspěvku: 

Musíš zapnúť light pre facy. označíš jeden face, zatlač light, označ všetky facy (a) a stlač ctrl + c, vyskočí ti ponuka a dáš Active Mode.

Video čo som urobil.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/