blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Více materiálů na objekt + ostrůvky seamů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5952 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | frca [ ned čer 29, 2008 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Více materiálů na objekt + ostrůvky seamů |
Jde nějak jednomu objektu přiřadit více materiálů? Jde mi o to, aby některé facy měly jeden materiál, zatímco jiné druhý atd. Rozdělit si objekt na víc mi nepomůže, s tím se pak nedá pracovat, když pohnu s jedním bodem a pak k němu musím snapnout pět dalších. S tím souvisí problém seamů. Jak se v nové verzi vybírají facy jako ostrůvky seamů? Dřív to byla myslím LKEY, ale v nové verzi jsem to neobjevil. Díky. |
Autor: | zgerbiak [ ned čer 29, 2008 6:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
viewtopic.php?t=966 Skús sa najskôr poobzerať či odpoveď niekde nenájdeš, než ako hneď zakladať nový topic. konkrétne tot máš prišpendlený topic asi tretí od vrchu v otázkach a odpovediach.[/i] |
Autor: | frca [ ned čer 29, 2008 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nj, jsem asi slepý. 1) Pořád nechápu jednu věc, konkrétně toto: Na vrchní části obrázku je render objektu tak, jak má vypadat (render preview) a na spodní je to, co se zobrazuje v editačním módu (Draw type: Textured). Proč se to zobrazuje chybně nebo co dělám blbě? Asi jsem úplně nepochopil tento mód zobrazení. 2) Dotaz k selektování: Mám vybraných spoustu faců na objektu. Vyberu si z nich nějaký ostrůvek (žádné seamy, prostě jenom skupinka vyselektovaných sousedících trojúhelníků). Jde nějak zařídit, aby zůstal vyselektovaný jenom ten ostrůvek a ostatní se odznačilo? Konkrétně tady toto ani nevím, jak hledat, pokud už je to někde řešené. Díky. |
Autor: | zgerbiak [ pon čer 30, 2008 11:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Musíš zapnúť light pre facy. označíš jeden face, zatlač light, označ všetky facy (a) a stlač ctrl + c, vyskočí ti ponuka a dáš Active Mode. Video čo som urobil. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |