blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

symetrie-zrcadlove obracena polovina objektu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5911
Stránka 11

Autor:  Landork [ pon čer 09, 2008 11:53 pm ]
Předmět příspěvku:  symetrie-zrcadlove obracena polovina objektu

Presel jsem z Cinema4D6 na Blender (Linux),postupne jsem nasel vetsinu funkci ktere jsem pouzival v Cinema, nemuzu vsak najit zrcadleni,mozna jsem jen spatne hledal ale procetl jsem vsechny prispevky dvakrat tam i zpet.. :-D a nikde jsem to nenasel.
Jde mi o to kdyz delam treba karoserii vozidla,tak jsem udelal polovinu karoserie a pouzil jsem funkci Symetrie, a vytvorilo to zrcadlovou kopii druhe poloviny objektu.Usetrilo me to spoustu prace kdyz jsem treba upravoval dodatecne design,nemusel jsem menit obe poloviny zvlast.

Pak je tu jeste jedna vec ktera me tu chybi(nebo jsem ji dosud neobjevil),a to zda jde prejmenovat objekty svym vlastnim nazvem,treba misto Cube1 treba cubeNadrz,nebo cubeChladic atd..

Blender me dost uchvatil a az budu mit hotovy kompletni seznam popsanych funkci , zverejnim ho tu i pro ostatni..
predem DIKY!!!!!

Autor:  X_H_N [ úte čer 10, 2008 12:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak mirror najdes v modifikacich. a prejmenovat objekt se da kdyz v modelovacim okne zmacknes n.

Autor:  Landork [ úte čer 10, 2008 12:21 am ]
Předmět příspěvku: 

X_H_N píše:
Tak mirror najdes v modifikacich. a prejmenovat objekt se da kdyz v modelovacim okne zmacknes n.


Diky moc,takovou rychlost jsem necekal :-)
muzu jeste jeden dotaz?Jde o vybirani bodu/polygonu atd.. kde se tu da prepnout na vyber pouze z popredi? V Cinema to bylo pod (vyber-viditelne) Myslim , aby to na odvracene strane zustalo neoznacene a naopak, ,vim ze bych to asi casem nekde nasel, ale asi by mi to zabralo cely dalsi den.:-D

Autor:  Bumpkin [ úte čer 10, 2008 2:00 am ]
Předmět příspěvku: 

kdyz si stahnes tu horni listu objevi se tam dalsi hejblatka a tam si muzes cely blender nstavit podle sebe, od barvy az po ten tvuj vyber :wink:

Autor:  joxer [ úte čer 10, 2008 4:10 am ]
Předmět příspěvku: 

ja bych jeste k tomu mirroru dodal jednu vec.
kdyz se zkopiruje objekt (shift+d) a pak se da mirror, tak sou obe pulky stejny, ale druhy pulka nereaguje na zmenu.
proto je pri modelovani nekdy uzitecna funkce zduplikovani obejktu klavesama alt+d , potom se zmeny provedeny na jedny casti zmeni i na casti druhy. a v pripade zrcadlovyho obrazu se prizpusobuje zrcadlove, coz je nekdy moc uzitecny :)

Autor:  taby [ úte čer 10, 2008 7:55 am ]
Předmět příspěvku: 

X_H_N píše:
prejmenovat objekt se da kdyz v modelovacim okne zmacknes n.

Nebo je to nativně v rámci nabídek pro objektový mód (záložka Object and Links) nebo pro editovací mód (záložka Link and Materials) :wink:

Autor:  Landork [ úte čer 10, 2008 7:57 am ]
Předmět příspěvku: 

joxer píše:
ja bych jeste k tomu mirroru dodal jednu vec.
kdyz se zkopiruje objekt (shift+d) a pak se da mirror, tak sou obe pulky stejny, ale druhy pulka nereaguje na zmenu.
proto je pri modelovani nekdy uzitecna funkce zduplikovani obejktu klavesama alt+d , potom se zmeny provedeny na jedny casti zmeni i na casti druhy. a v pripade zrcadlovyho obrazu se prizpusobuje zrcadlove, coz je nekdy moc uzitecny :)


Presne o tohle mi jde,aby se zmena projevila i na druhe "zrcadlove" pulce objektu..vyzkousim to,diky!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/