blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UNDE v Blenderu 2.46
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5908
Stránka 11

Autor:  Stáňa [ ned čer 08, 2008 7:22 pm ]
Předmět příspěvku:  UNDE v Blenderu 2.46

Neví někdo jak vzít zpátky nepovedený tah v Blenderu 2.46 v dřivějších verzích se stisklo U a vše se vrátilo do původní podoby

děkuji
[/b]

Autor:  Kapo [ ned čer 08, 2008 7:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

v objekt mode a vsetkych ostatnych (ak sa prepnes do vertex paint a stlacis skratku pre undo vrati ta to do modu kde si bol predtym) - ctrl + z a v edit mode tiez ctrl + z...v starsich verziach U ale teraz to nahradil unwrap :( neviem preco lebo je to blby system ten stary bol ovela lepsi pre mna :( :( :(

Autor:  taby [ ned čer 08, 2008 7:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
neviem preco lebo je to blby system ten stary bol ovela lepsi pre mna :( :( :(


standard 8)

Autor:  Kapo [ ned čer 08, 2008 8:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

nie, ja som nemyslel na ctrl + z ako undo, ja som myslel preco zapracovali unwrap do edit modu...chyba tam navyse copy draw mod, co znamena ze musim otvarat sceny v inych verziach, daco zmenit a zase otvorit v inej...to som myslel ze to stare bolo lepsie, ako daju undo mi je jedno, na to som si zvykol 8)

Autor:  Pitris [ ned čer 08, 2008 8:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
nie, ja som nemyslel na ctrl + z ako undo, ja som myslel preco zapracovali unwrap do edit modu...chyba tam navyse copy draw mod, co znamena ze musim otvarat sceny v inych verziach, daco zmenit a zase otvorit v inej...to som myslel ze to stare bolo lepsie, ako daju undo mi je jedno, na to som si zvykol 8)

Je to proto, že součástí edit módu je i UV face select mód, což výrazně zrychlí práci při UV mapování. :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/