blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UNDE v Blenderu 2.46 http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5908 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Stáňa [ ned čer 08, 2008 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | UNDE v Blenderu 2.46 |
Neví někdo jak vzít zpátky nepovedený tah v Blenderu 2.46 v dřivějších verzích se stisklo U a vše se vrátilo do původní podoby děkuji [/b] |
Autor: | Kapo [ ned čer 08, 2008 7:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v objekt mode a vsetkych ostatnych (ak sa prepnes do vertex paint a stlacis skratku pre undo vrati ta to do modu kde si bol predtym) - ctrl + z a v edit mode tiez ctrl + z...v starsich verziach U ale teraz to nahradil unwrap neviem preco lebo je to blby system ten stary bol ovela lepsi pre mna |
Autor: | taby [ ned čer 08, 2008 7:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: neviem preco lebo je to blby system ten stary bol ovela lepsi pre mna
standard |
Autor: | Kapo [ ned čer 08, 2008 8:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nie, ja som nemyslel na ctrl + z ako undo, ja som myslel preco zapracovali unwrap do edit modu...chyba tam navyse copy draw mod, co znamena ze musim otvarat sceny v inych verziach, daco zmenit a zase otvorit v inej...to som myslel ze to stare bolo lepsie, ako daju undo mi je jedno, na to som si zvykol |
Autor: | Pitris [ ned čer 08, 2008 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kapo píše: nie, ja som nemyslel na ctrl + z ako undo, ja som myslel preco zapracovali unwrap do edit modu...chyba tam navyse copy draw mod, co znamena ze musim otvarat sceny v inych verziach, daco zmenit a zase otvorit v inej...to som myslel ze to stare bolo lepsie, ako daju undo mi je jedno, na to som si zvykol
Je to proto, že součástí edit módu je i UV face select mód, což výrazně zrychlí práci při UV mapování. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |