blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
orco texturovanie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5907 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ sob čer 07, 2008 5:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ako si ju aplikoval na na ten objekt? Ak si len nastavil material a doň dal texturu, tak to sa ti ani nezobrazí. |
Autor: | Alfisko [ sob čer 07, 2008 6:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
budes muset zabloudit do taju UV/Image Editoru rozdvoj si viewport a jedno okynko (vpravo/vlevo) si hod na "UV/Image Editor".. nebo jak to chces.. to je asi jedna z nejvetsich vyhod blenderu pak bez ve viewport do "UV Face Select", "Draw type" si hod na "Textured", oznac jakykoliv face/triangle a koukni do "UV/Image Editoru", tam si dej Image>Open, vyber obrazek na texturu a klikni na otevrenej zamecek dole, abys videl pohyb v "UV/Image Editoru" primo ve viewportu.. dulezity je fakt, ze pro to, co mas ve viewportu oznacene, se otvira ten obrazek.. prave si se snad naucil zaklady UV mapovani |
Autor: | pantau [ sob čer 07, 2008 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ale ak mas Blender 2.46 tak ziadny UV face select mod uz neexistuje, robis to tak ako pisal alfisko, ale normalne v edit mode, ale aby sa ti zobrazila moznost editovania koordinatov musis dat aspon raz unwrap |
Autor: | Alfisko [ sob čer 07, 2008 8:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pantau píše: ale ak mas Blender 2.46 tak ziadny UV face select mod uz neexistuje, robis to tak ako pisal alfisko, ale normalne v edit mode, ale aby sa ti zobrazila moznost editovania koordinatov musis dat aspon raz unwrap
ano, pravda.. na to sem nepomyslel .... no ja si jeste chvili zustanu u 2.44... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |