blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

orco texturovanie
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5907
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ sob čer 07, 2008 5:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ako si ju aplikoval na na ten objekt?
Ak si len nastavil material a doň dal texturu, tak to sa ti ani nezobrazí.

Autor:  Alfisko [ sob čer 07, 2008 6:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

budes muset zabloudit do taju UV/Image Editoru :)
rozdvoj si viewport a jedno okynko (vpravo/vlevo) si hod na "UV/Image Editor".. nebo jak to chces.. to je asi jedna z nejvetsich vyhod blenderu ;)
pak bez ve viewport do "UV Face Select", "Draw type" si hod na "Textured", oznac jakykoliv face/triangle a koukni do "UV/Image Editoru", tam si dej Image>Open, vyber obrazek na texturu a klikni na otevrenej zamecek dole, abys videl pohyb v "UV/Image Editoru" primo ve viewportu..
dulezity je fakt, ze pro to, co mas ve viewportu oznacene, se otvira ten obrazek..

prave si se snad naucil zaklady UV mapovani 8)

Autor:  pantau [ sob čer 07, 2008 7:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

ale ak mas Blender 2.46 tak ziadny UV face select mod uz neexistuje, robis to tak ako pisal alfisko, ale normalne v edit mode, ale aby sa ti zobrazila moznost editovania koordinatov musis dat aspon raz unwrap
:wink:

Autor:  Alfisko [ sob čer 07, 2008 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

pantau píše:
ale ak mas Blender 2.46 tak ziadny UV face select mod uz neexistuje, robis to tak ako pisal alfisko, ale normalne v edit mode, ale aby sa ti zobrazila moznost editovania koordinatov musis dat aspon raz unwrap
:wink:

ano, pravda.. na to sem nepomyslel :D.... no ja si jeste chvili zustanu u 2.44...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/