Právě je pát dub 19, 2024 9:15 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 8:25 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
teoreticky ano.. prakticky se to využívá spíše na nekomerční projekty..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 8:46 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Mxslím, že film by nemal byť moc velký problém (viz. big buck bunny). Ale výroba hry by bloa v BGE velmi problematická. BGE totiž nemá moc velký výkon. avšak je možné, že verzia blenderu 2.5 to zmení, ktovie. Oboje je dosť náročné na čas a nervy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 8:52 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
nj, grafiku by si z toho v GE vytrieskal, lenze bolo by to nehratelne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 8:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Kapo píše:
nj, grafiku by si z toho v GE vytrieskal, lenze bolo by to nehratelne...

Zapomínáte na Apricot a novinky s tím spojené. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 9:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no...ale dotycny spomenul crysis...hm, take detailne stromy jak boli v crysis...10 takych a uz to seka, v crysis su ich desiatky v kazdom lese...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 10:18 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Bigbob píše:
Mxslím, že film by nemal byť moc velký problém (viz. big buck bunny). Ale výroba hry by bloa v BGE velmi problematická. BGE totiž nemá moc velký výkon. avšak je možné, že verzia blenderu 2.5 to zmení, ktovie. Oboje je dosť náročné na čas a nervy...

ja si nejsem vedom, ze by se modely z blenderu dali pouzit pouze v BGE 8)
Kdyz udelas ten model stromu, jak rika kapo (jakozto, ze to jde..a vubec ne spatne) tak kdyz budes mit exporter do jejich formatu, tak nevidim ani jeden problem.. ono totiz nakonec ve hre je uplne jedno, jaky software ten model delal, pokud si to exporter poradne a spravne prebere..
btw: u BGE by mi vrasky nedelal ani tak ten vykon, jakozto fakt, ze do nej stezi dostanes dynamicke AO, normal mapy, volumetric clouds nebo shadow-mapping... pak by mi az zacal vadit ten vykon ;) ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 8:30 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
nejvhodnější program je ten, se kterým umíš a podporuje formát, který používá engine, na kterém to poběží. I export stačí. Nicméně pravidla určuje kdo platí :lol: Takže pro hry je to hlavně 3DS MAX a Zbrush na modelování, photoshop pro přípravu textur atd. a u jiné firmy to může být malinko jinak, většinou se ještě přidávají další 3D softy, protože každý ma nějakou silnou stránku a žádný neumí všechno skvěle.

Komerční projekty se tu už několikrát řešily a samozřejmě existují. Problém je v tom, že pokud se o tom nezmíní samotný autor, tak se většinou nikdo nedozví, že to vznikalo na frewaru a třebas reklamky nemají zájem inzerovat, že použili program který je zadarmo, protože zákazníci automaticky začnou brblat, že v tom případě se jim cena za reklamu zdá vysoká a často prý mají pocit, že ta reklamka není dost seriózní. Ve filmovém průmyslu byl použitý při přípravě Spidermana. Blender používali na pre-vizualizace a storybordy a ten tým to asi nedělal jen u tohoto filmu.

Samotný BGE není na herní projekty zralý. Stál drobet stranou, a teprve se začíná znovu oživovat a projekt Apricot určitě nastartuje jeho růst. O přípravě modelů pro enginy se tu už mluvilo. Enginu je jedno, v čem model vzniknul, pokud jde korektně importovat, takže i do Crysis můžeš vrazit modely dělané blenderem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 9:34 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
pokiaľ viem, tak aj daredevil bol kamarát s blendrom.. Ono vo všeobecnosti si osobne myslím, že na efekty to take zle zasa nebude, nie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 5:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
podla mna nie, modely z blenderu mozes stale pouzit kde chces a BGE je stale o nicom :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 6:48 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
ehmm... ja si neviem pomôcť, ale počuli ste, že by nejaká hra bežala v maxe, alebo cineme?
Tam sa predsa len modeluje, na hry ako crysis su tu enginy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 25, 2009 7:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
jasně... ale třeba filmy v Maye? proč ne :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 11:41 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Antharon píše:
ehmm... ja si neviem pomôcť, ale počuli ste, že by nejaká hra bežala v maxe, alebo cineme?
Tam sa predsa len modeluje, na hry ako crysis su tu enginy


Ja mám taký názor že BGE je určení pre vizualizácie. Budovy, kancelarie a tak. Aby sa zákazník mohol prejsť po buducej stavbe.
Na toto BGE stačí. Podľa mňa toto bol prvotný zámer. Ibaže to nevysvetluje prečo to nazvali Game Engin :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 26, 2009 12:11 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
preto, lebo v ňom môžeš spraviť aj jednoduhcú hru, alebo niečo, ale aj tak by tomu asi viac pristal názov physical engine


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz