blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

wire
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5882
Stránka 12

Autor:  taby [ čtv kvě 29, 2008 9:25 pm ]
Předmět příspěvku:  wire

V předchozích verzích jsem dokázal pomocí scriptu udělat takový wire render, ale když se o to pokouším v nové verzi Blenderu, tak se mi nedaří a i ten script se mi nenačítá do seznamu scriptů.
Jak mám prosím vás v nové verzi blenderu renderovat takový wire objektu? :roll:

Přílohy:
anchor_turbo_04.jpg
anchor_turbo_04.jpg [ 14.11 KiB | Zobrazeno 712 krát ]

Autor:  Houska [ sob kvě 31, 2008 9:44 am ]
Předmět příspěvku: 

V nastavení materiálů, hned vedle toho, jak se zadávaj barvy je takovejch spousta čudlíků (je nad tim napsáno render pipeline)- jako Halo, ZTransp a je tam taky wire tak ho zaklikni.

Autor:  taby [ sob kvě 31, 2008 1:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ano, o této možnosti vím, ale ta udělá pouze síť, ale ten script, který jsem používal zachoval plochy a zvýraznil na těchto plochách právě wire, takže render byl přehlednější. Ale pokud renderuji prostřednictvím toho, co píšeš, tak mám pouze síť. :?

Autor:  mafian [ pon čer 02, 2008 2:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to udělal jako postprodukci v PS.Jeden WIRE ,druhej normálně a pak bych je dal do vrstev a jednu nebo druhou bych zprůhlednil(snížil bych fill nebo opacity) :D :D :D Ale to asi nepomůže :D :D :D

Autor:  Alfisko [ pon čer 02, 2008 3:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

jde o to, ze tabymu jde o chybu toho skriptu..
nicmene ja tohle resim tak, ze dam dva modely, jeden je ve wire a druhej je s plochama.. pak ten s wirem trosinecku zvetsim a posunu ku kamere a iluze je na svete :)

Autor:  mafian [ pon čer 02, 2008 3:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
jde o to, ze tabymu jde o chybu toho skriptu..
nicmene ja tohle resim tak, ze dam dva modely, jeden je ve wire a druhej je s plochama.. pak ten s wirem trosinecku zvetsim a posunu ku kamere a iluze je na svete :)


jj,chápu,že mu jde o script..já se to snažil jen obejít :D

Autor:  DonaldX [ pon čer 02, 2008 10:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

A nestačí render z viewportu?

Obrázek

Autor:  Houska [ úte čer 03, 2008 6:34 am ]
Předmět příspěvku: 

To by asi stačilo, ale nešlo by to, pokud by na tom chtěl mít zobrazený materiály, nebo že by tam byla celá loď a jen ta kotva by byla wire (to by šlo jen pokud by tam měl textury, ale to by pak asi nešlo nasvícení a textury by nevypadaly jako v renderu)

Autor:  taby [ úte čer 03, 2008 6:59 am ]
Předmět příspěvku: 

Tak vše už je vyřešeno. Pokud toužíte po scriptu, který to všechno udělá za vás, tak ho přikládám. nevím totiž, zda je nativně v instalaci, protože mám nashromážděno mnoho scriptů a moc je nepromazáván. Moc šikovný script.
http://taby.wu.cz/render_wire_v1.2.py

Autor:  Ragnos [ úte čer 03, 2008 2:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky

Autor:  djdve [ úte čer 03, 2008 2:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za tenhle skriptík :twisted:

Autor:  taby [ úte čer 03, 2008 3:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky

No, řekl bych, že v tom, že to dělá automaticky. :wink:
Je to stejné, jako by jsi se ptal na to, proč máme v základních tvarech krychli nebo jakýkoliv jiný 3D objekt, když se to dá všechno udělat z planu. 8)

Autor:  Ragnos [ úte čer 03, 2008 3:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

taby píše:
Ragnos píše:
nechápu v čem je tenhle skript tak dobrý když se dá udělat ručně to co dělá automaticky

No, řekl bych, že v tom, že to dělá automaticky. :wink:
Je to stejné, jako by jsi se ptal na to, proč máme v základních tvarech krychli nebo jakýkoliv jiný 3D objekt, když se to dá všechno udělat z planu. 8)


no to by mě taky zajímalo proč tam máme tu krychli :lol: :lol: :lol: ale tady jsem čekal víc od toho skriptu že třeba provede úschovu modelů a né že to jenom zduplikuje a udělá s tím co udělá čekal jsem že to bude bez zásahu do scény nebo takového který se dá vrátit zpět nějak jednoduše

Autor:  taby [ úte čer 03, 2008 3:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ragnos píše:
no to by mě taky zajímalo proč tam máme tu krychli :lol: :lol: :lol: ale tady jsem čekal víc od toho skriptu že třeba provede úschovu modelů a né že to jenom zduplikuje a udělá s tím co udělá čekal jsem že to bude bez zásahu do scény nebo takového který se dá vrátit zpět nějak jednoduše


No, je pravda, že to jsme dva. Postupně ten script rostl a zlepšoval se, ale jak jsem psal, tak autor to již asi pustil "k vodě". Ale uvidíme, zda to ještě vylepší.
Naděje umírá poslední. :wink:

Autor:  vklidu [ stř lis 19, 2008 12:20 am ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle priradit objektu dva materialy (pro tytez faces) a jednomu z nich dat Zoffset. Neni pak nutne zadne zdvojovani objektu ani postprocess.
Vim, ze prazdniny uz davno skoncily, ale o tomhle jsem nevedel a podle prispevku nebudu sam.

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=137845
na konci je navod

Edit: jeste poznamka
Materialovy Wire
- materialovy wire je urcite rychlejsi na render
- nevyhodou je konstantni tloustka car pro celou scenu

Script v Mesh>SolidWireframe
- vyhoda je perspektivni tloustka car (vzdalenejsi cary jsou tenci)
- nevyhoda je, ze script vyrobi novy wire mesh, to zkomplikuje scenu a delku renderu
- take nejde pouzit na mesh se Subsurf

Takze asi zalezi na zameru.

Přílohy:
wire.jpg
wire.jpg [ 47.65 KiB | Zobrazeno 413 krát ]

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/