blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Konstantní rychlost pohybu.
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=585
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ pon pro 27, 2004 10:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Konstantní rychlost pohybu.

Nevíte nÄ›kdo proÄ

Autor:  iIN [ pon pro 27, 2004 10:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, blender to robí pre plynulosť animácie.. Napríklad pri skákajúcej guli to na škodu nie je :)

Riešenie je jednoduché, v IPO editore vyznač krivku, ktorá sa stará o posúvanie (LocX/Y/ Z), stlač Tab, vyznač na nej body ktoré chceš "zaostriť" a stlač klávesu "v".. To je všetko :)

Autor:  Slange [ pon pro 27, 2004 11:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Existuje este jedna moznost. Oznac si krivku a na liste mas curve, vyber interpolation mode. Z troch moznosti vyber linear. :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/