blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Konstantnà rychlost pohybu. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=585 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan Železný [ pon pro 27, 2004 10:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Konstantnà rychlost pohybu. |
NevÃte nÄ›kdo proÄ |
Autor: | iIN [ pon pro 27, 2004 10:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, blender to robí pre plynulosť animácie.. Napríklad pri skákajúcej guli to na škodu nie je Riešenie je jednoduché, v IPO editore vyznač krivku, ktorá sa stará o posúvanie (LocX/Y/ Z), stlač Tab, vyznač na nej body ktoré chceš "zaostriť" a stlač klávesu "v".. To je všetko |
Autor: | Slange [ pon pro 27, 2004 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Existuje este jedna moznost. Oznac si krivku a na liste mas curve, vyber interpolation mode. Z troch moznosti vyber linear. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |